  • 1. Data: 2004-03-04 13:21:28
    Temat: nadpłacony VAT - co zrobic?
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Witam
    Prosze o rade wtajemniczonych
    Od 2 lat mam nadplacony VAT, znacznie wyzsze koszty dzialalnosci niz zyski
    Czy moge cos zrobic by urzad skarbowy zwrocił mi ten VAT ???
    Jesli tak to co i co mi grozi, chce zaznaczyc ze calosc dzialalnosci
    gospodarczej jest legalna, slyszalem jednak ze US oskarzaja o probe
    wyludzenia VATU. Czy to prawda?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-04 14:14:47
    Temat: Re: nadpłacony VAT - co zrobic?
    Od: s...@g...pl

    On Thu, 4 Mar 2004 14:21:28 +0100, "grupy" <c...@g...pl> wrote:

    >Od 2 lat mam nadplacony VAT, znacznie wyzsze koszty dzialalnosci niz zyski

    No a skąd się to wzięło? Nagle odkryłeś, czy tak się przez lata
    kumulowało (i wiedziałeś o tym)?

    >Czy moge cos zrobic by urzad skarbowy zwrocił mi ten VAT ???

    Zawsze można korygować deklaracje, ale licz się z oporami urzędników.

    >Jesli tak to co i co mi grozi, chce zaznaczyc ze calosc dzialalnosci
    >gospodarczej jest legalna, slyszalem jednak ze US oskarzaja o probe
    >wyludzenia VATU. Czy to prawda?

    Myślę że prędzej oskarżyliby cię, gdybyś odprowadzał VAT w zaniżonej
    wysokości.

    silvermane