  • 1. Data: 2002-12-04 20:22:29
    Temat: alimenty
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    Pisze w sprawie mojego brata z prosba o pomoc. Jego sytuacja robi sie
    prawdziwie nieciekawa. Ex zona chce alimentow w kwocie 1700 zl.
    Zabezpieczenie wynosi 500 zl. Rozwod nastapil z winy mojego brata. On
    prowadzi firme ktora ma obecnie straty. Byla zona sciaga nalezna kwote z
    konta firmowego uniemozliwiajac prowadzenie dzialalnosci. Poza tym wydzwania
    do wszystkich kontrahentow. Moj brat ma partnerke, niepracujaca. Teraz
    spodziewaja sie dziecka. Jak nie dopuscic do ustanowienia alimentow dla
    zdrowej doroslej osoby w przypadku kiedy jest ciezka sytuacja finansowa.
    Byla zona grozi ze jezeli nie bedzie placil to pojdzie do wiezienia.
    Pieniadze sa im teraz bardzo potrzebne. Pomozcie !!

  • 2. Data: 2002-12-04 21:33:11
    Temat: Odp: alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik loretta <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aslo64$rrn$...@n...tpi.pl...
    > Pisze w sprawie mojego brata z prosba o pomoc. Jego sytuacja robi sie
    > prawdziwie nieciekawa. Ex zona chce alimentow w kwocie 1700 zl.
    > Zabezpieczenie wynosi 500 zl. Rozwod nastapil z winy mojego brata.

    po wydaniu postanowienia o zabezpieczeniu służyło mu zażalenie na w/w kwote
    ...no ale domyślam się ,ze musztarda po obiedzie....

> [...]
    > prowadzi firme ktora ma obecnie straty. Byla zona sciaga nalezna kwote z
    > konta firmowego uniemozliwiajac prowadzenie dzialalnosci. Poza tym

    a tu powiedziałabym tak ta pani nie stoi ponad prawem i obowiązują ją
    również przepisy prawa polskiego ,zgłosiłabym to do prokuratury,że działania
    jej powodują straty firmy , moją wiarygodność w zawieraniu umów itp. działa
    na szkode

    Moj brat ma partnerke, niepracujaca. Teraz
    > spodziewaja sie dziecka. Jak nie dopuscic do ustanowienia alimentow dla
    > zdrowej doroslej osoby w przypadku kiedy jest ciezka sytuacja finansowa.

    przegapił wszystkie terminy? dostał odpis pozwu i co? wyraził na to zgodę ?

    > Byla zona grozi ze jezeli nie bedzie placil to pojdzie do wiezienia.

    no tak zaraz go wsadzą hmm bzdura jakaś złośliwa kobietka no ale ocena nie
    do mnie należy..

    > Pieniadze sa im teraz bardzo potrzebne. Pomozcie !!

    jeżeli sprawa w toku powinien złożyc do nie pismo powołujac sie na syg.akt
    inf. sąd ,że nie moze płacić takiej kwoty z uwagi ciążę partnerki z ,którą
    np. zamierza wstąpić w związek małżenski / dow. zaświadczenie o ciąży/ , hmm
    i wiele innych rzeczy takich jak np. rach. za utrzymanie ...trudno mi pisać
    po tym twoim poście nie znając dokładniej sytuacji ale wykazać można jaki ma
    dochód i jakie ponosi koszty związane z utrzymaniem swoim i przyszłej matki
    jego dziecka...

    Sandra