  • 1. Data: 2002-12-04 20:21:25
    Temat: Odmowa wypłaty odszkodowania z OC
    Od: "Ralfi" <r...@g...plNOSPAM>

    "Z dokumentacji wynika, że do uszkodzenia pojazdu nie doszło w
    okolicznościach podanych przez uczestników kolizji."

    Czy mają obowiązek sprecyzować tą decyzję, bo słyszałem, że komuś odmówili
    pokazania opinii biegłego?
    Jak to od nich wydobyć?

    --
    Pozdrawiam,
    Ralfi

  • 2. Data: 2002-12-04 21:44:31
    Temat: Re: Odmowa wypłaty odszkodowania z OC
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    In pl.misc.samochody Ralfi <r...@g...plnospam> wrote:

> [...]
    > okolicznościach podanych przez uczestników kolizji."

    > Czy mają obowiązek sprecyzować tą decyzję, bo słyszałem, że komuś odmówili

    Sprawę oddać do sądu.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-12-05 06:01:34
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "Ralfi" <r...@g...plNOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    > okolicznościach podanych przez uczestników kolizji."
    > Czy mają obowiązek sprecyzować tą decyzję, bo słyszałem, że komuś odmówili

    Mają.
    Ale w większości wypadków się nie stosują

    > Jak to od nich wydobyć?

    http://hydepark.ryzyko.pl/flush/l_rodzaj/wypowiedz/l
    _id/502/
    http://hydepark.ryzyko.pl/flush/l_rodzaj/wypowiedz/l
    _id/499/
    lub inna firma zajmująca się takimi rzeczami.
    Oczywiście również po prostu adwokat.

    Pzdr
    Brodek

    --
    O ubezpieczeniach:
    http://hydepark.ryzyko.pl/

  • 4. Data: 2002-12-05 09:07:06
    Od: "Grzegorz Strzalkowski" <g...@s...plusnet.pl>

    Może napisz jakie TU. Dobrze wiedzieć.

  • 5. Data: 2002-12-05 10:09:27
    Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>

    Mialme podobnie z tym ze chcialme odszkodawanie za zalozenie nowego
    sterownika zaplonu do CC 900 (z polisy AC) (poprzedni zostal po prosu
    skradziony spod maski), nowy sterownik to 960 zl.
    Napisalem wiec pismo do Rzecznika Praw Ubezpieczonych i Komijsi Nadzoru
    Ubezpieczen - po tygodniu przyslali kase. :)
    Pozdr.

    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 6. Data: 2002-12-05 12:19:30
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > "Z dokumentacji wynika, że do uszkodzenia pojazdu nie doszło w
    > okolicznościach podanych przez uczestników kolizji."

    Wlasnie znajomy ma to samo.

    Fantom

  • 7. Data: 2002-12-05 18:02:18
    Od: "Ralfi" <r...@g...plNOSPAM>

    > Mają.
    > Ale w większości wypadków się nie stosują

    Byłem w Poznańskiej firmie CeDOs, ale tam mi obliczyli, że koszt wszczęcia
    takiej sprawy to ok. 4000, a jak przegram jeszcze ok. 2.500 zł.(podałem
    prędkość wówczas dopuszczalną - 90km/h, a leciałem gdzieś 140). Naprawa mnie
    kosztowała 3.000.

    Macie jakiś paragraf na to, żeby od nich wydostać opinie ich rzeczoznawcy?

    --
    Pozdrawiam,
    Ralfi

  • 8. Data: 2002-12-05 18:03:51
    Od: "Ralfi" <r...@g...plNOSPAM>

> [...]

    kosztowała 3.000.

    Macie jakiś paragraf na to, żeby od nich wydostać opinie ich rzeczoznawcy?

    Wymażone TU, to oczywiście PiZetJu

    --
    Pozdrawiam,
    Ralfi