    From: "loretta" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: alimenty
    Date: Wed, 4 Dec 2002 21:22:29 +0100

    Pisze w sprawie mojego brata z prosba o pomoc. Jego sytuacja robi sie
    prawdziwie nieciekawa. Ex zona chce alimentow w kwocie 1700 zl.
    Zabezpieczenie wynosi 500 zl. Rozwod nastapil z winy mojego brata. On
    prowadzi firme ktora ma obecnie straty. Byla zona sciaga nalezna kwote z
    konta firmowego uniemozliwiajac prowadzenie dzialalnosci. Poza tym wydzwania
    do wszystkich kontrahentow. Moj brat ma partnerke, niepracujaca. Teraz
    spodziewaja sie dziecka. Jak nie dopuscic do ustanowienia alimentow dla
    zdrowej doroslej osoby w przypadku kiedy jest ciezka sytuacja finansowa.
    Byla zona grozi ze jezeli nie bedzie placil to pojdzie do wiezienia.
    Pieniadze sa im teraz bardzo potrzebne. Pomozcie !!