  • 1. Data: 2002-12-04 16:55:03
    Temat: PILNE!! wolne na próbnym
    Od: * Wikuś * <e...@p...onet.pl>

    Witam

    Chcę wziąć 3 dni wolnego tyle, że jestem na 3 miesięcznym okresie próbnym.
    Czy można brać wolne na okresie próbnym??????

    Pozdrawiam
    Wikuś

  • 2. Data: 2002-12-04 17:26:58
    Temat: Re: PILNE!! wolne na próbnym
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 4 Dec 2002 17:55:03 +0100, * Wikuś *
    <e...@p...onet.pl> zakodował:

    >Chcę wziąć 3 dni wolnego tyle, że jestem na 3 miesięcznym okresie próbnym.
    >Czy można brać wolne na okresie próbnym??????

    Jeżeli masz prawo do urlopu - to zgodnie z planem urlopów.
    Jeżeli nie masz prawa do urlopu (albo niezgodnie z planem urlopów) to
    zależy od dobrej woli pracodawcy - może udzielić urlopu bezpłatnego
    (albo wypoczynkowego niezgodnie z planem) - ale to tylko jego dobra
    wola.
    Chyba, że masz okazję do urlopu okolicznościowego - wtedy możesz z
    niego skorzystać.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-12-04 18:08:05
    Temat: Odp: PILNE!! wolne na próbnym
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik * Wikuś * <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aslbdr$bio$...@n...tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Chcę wziąć 3 dni wolnego tyle, że jestem na 3 miesięcznym okresie próbnym.
    > Czy można brać wolne na okresie próbnym??????

    :-) porozmawiaj z pracodawcą,że masz coś bardzo pilnego ,wymyśl historyjkę
    dla grzecznych dzieci ,jak jest ludzki to zgodzi pewnie się na urlop
    bezpłatny, dobre uzasadnienie niekiedy pomaga :-)

    Sandra