  • 21. Data: 2005-06-02 13:55:23
    Temat: Re: ale się narobiło - kodeks drogowy
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:d7n2t2$jfl$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale co ty mi tu cytujesz i jak się to ma piernik do wiatraka.

    "Normalne jedno skrzyżowanie z wysepką po środku nie jest rondem"-to jest
    twój piernik.

    § 36.
    1. Znak C-12 "ruch okrężny" oznacza, że na skrzyżowaniu ruch odbywa się
    dookoła wyspy lub placu w kierunku wskazanym na znaku.

    2. Znak C-12 występujący łącznie ze znakiem A-7 oznacza pierwszeństwo
    kierującego znajdującego się na skrzyżowaniu, przed kierującym wjeżdżającym
    (wchodzącym) na to skrzyżowanie.
    3. Kierujący, zmieniając pas ruchu na skrzyżowaniu oznaczonym znakiem C-12 ,
    jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa kierującemu poruszającemu się po pasie
    ruchu, na który zamierza wjechać (wejść).

    A to mój wiatrak;)

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

  • 22. Data: 2005-06-02 13:57:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ja tu mówię, że kwadrat jest prostokątem,

    Więc mówisz od rzeczy i nie na temat.

    > Trochę logiki.

    No własnie.

    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2005-06-02 14:00:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

> [...]
    > C-12 , jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa kierującemu poruszającemu
    > się po pasie ruchu, na który zamierza wjechać (wejść).

    no i dalej to samo.
    ja o A, a ty o B

  • 24. Data: 2005-06-02 14:57:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > no i dalej to samo.
    > ja o A, a ty o B

    Zgadza się. Ja o prawie a ty o tym co w maglu usłyszałeś;))

  • 25. Data: 2005-06-02 15:10:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:d7n3d4$ns5$1@inews.gazeta.pl...

    > Zgadza się. Ja o prawie a ty o tym co w maglu usłyszałeś;))

    to w maglach mają wysepki?
    raczej walce drogowe.

  • 26. Data: 2005-06-02 22:30:06
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    witek wrote:

    > to w maglach mają wysepki?
    > raczej walce drogowe.

    Witek, ulituj się, to do niczego nie prowadzi,
    nie zabieram już głosu, ale Leszek podał cytat z "rozporządzenia w
    sprawie znaków i sygnałów drogowych"
    rzuć inne mięso, będziemy się zastanawiać,
    nikt nie odmawia prawa do "ustąpienia tym z prawego pasa",
    ale co z tą definicją ronda/skrzyżowania/c-12 ???

    --
    regent...
    (...)