    From: Bartosz Maruszewski <b...@d...ists.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: adresy IP a podstawa prawna
    Date: 13 Dec 2002 10:38:00 GMT

    Dzien Dobry.

    Pisalem niedawno o otwarciu paczki przed odbiorem na Poczteksie. No
    wpadlem: paczki mi nie pozwolono otworzyc przed oplata (4.450 PLN), po
    oplacie otworzylem w obecnosci kierownika zmiany i byly dechy zamiast
    laptopa.

    Zglosilem fakt na Policje.

    Chce teraz doniesc kolejne zeznania, w ktorych podaje dokladne namiary
    z listow elektronicznych na czlowieka. Wiem juz dokladnie skad
    i o ktorej godzinie sie laczyl na skrzynke w WP S.A. Wystarczy tam pojsc
    i zapytac kto wtedy korzystal z komputera. Zastanawiam sie
    tylko dlaczego Pan Komisarz powie mi, ze no wszystko ladnie pieknie, on
    ,,rozumi'' i w ogole, ale nie ma podstaw prawnych.

    Czy, aby na pewno nie ma podstaw prawnych? A moze nie nosic tego na
    zwykly komisariat tylko zglosic gdzies wyzej do jakiejs specjalnej
    jednostki od przestepstw elektronicznych? Jestem z Wroclawia.

    Bartek M.
    --
    ____ _____ ____ # Bartosz Maruszewski B...@j...org.pl
    \__| | /___ # Tel. +48 501 453 621 ICQ: 23261748
    "Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem"