    From: "Adam Konieczny" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: adresy IP a podstawa prawna
    Date: Fri, 13 Dec 2002 14:10:04 +0100

    Użytkownik wrote:
    > Dzien Dobry.
    >
    > Pisalem niedawno o otwarciu paczki przed odbiorem na Poczteksie. No
    > wpadlem: paczki mi nie pozwolono otworzyc przed oplata (4.450 PLN), po
    > oplacie otworzylem w obecnosci kierownika zmiany i byly dechy zamiast
    > laptopa.
    >
    > Zglosilem fakt na Policje.
    >
    > Chce teraz doniesc kolejne zeznania, w ktorych podaje dokladne namiary
    > z listow elektronicznych na czlowieka. Wiem juz dokladnie skad
    > i o ktorej godzinie sie laczyl na skrzynke w WP S.A. Wystarczy tam
    > pojsc i zapytac kto wtedy korzystal z komputera. Zastanawiam sie
> [...]

    Jak nie ma podstaw prawnych skoro zglosiles przestepstwo?
    Mialem podobny przypadek, zamiast zamowionego dysku dostalem kawalek olowiu.
    Zglosilem na policje i wlasnie 18 grudnia jest juz 3 rozprawa w tej sprawie
    Przypadek o tyle pdoobny ze moja wiedza na temat goscia ograniczala sie do
    dokladnych dat z godzinami,
    numerow IP z ktorych sie laczyl oraz do nazwy skrzynki pocztowej.

    Z otwieraniem paczki przed uregulowaniem ot tez dziwne.
    Dzwonilem nie raz na rozn urzedy pocztowe i otrzymywalem co raz to inna
    odpowiedz.
    To ze mozna, ale ew trzeba pokryc koszt odeslania i nowego opakowania,
    pozniej ze nie wolno itd
    Szkoda gadac...

    Adam Konieczny
    a...@n...pl