  • 1. Data: 2003-01-27 14:58:41
    Temat: adopcja
    Od: "Ola Mycha" <m...@p...onet.pl>

    Czy osoba mloda (przed 30 rokiem zycie), samotna (lub zyjaca w wolnym
    zwiazku), pracujaca, wyksztalcona, ma szanse na adopcje dziecka?
    Pozdrawiam
    Myszka

  • 2. Data: 2003-01-27 17:36:14
    Temat: Odp: adopcja
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ola Mycha <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b13h2a$4u0$...@n...tpi.pl...
    > Czy osoba mloda (przed 30 rokiem zycie), samotna (lub zyjaca w wolnym
    > zwiazku), pracujaca, wyksztalcona, ma szanse na adopcje dziecka?

    art.114.1 §1 k.r.o

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-28 13:11:31
    Temat: Re: adopcja
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Ola Mycha" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy osoba mloda (przed 30 rokiem zycie), samotna (lub zyjaca w wolnym
    > zwiazku), pracujaca, wyksztalcona, ma szanse na adopcje dziecka?
    > Pozdrawiam
    > Myszka

    Dobrze byloby sie zastanowic nad dobrem maloletniego...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-01-28 13:13:24
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-01-28 13:17:37
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:047601c2c6de$e123bbd0$a740200a@zm...

    > przecież kobieta najlepszą gwarancją dobra małoletniego
    >
    > myślę, że wiele silnych niezależnych się pod tym podpisałoby

    wiesz ja jestem silna ,niezależna ale w odniesieniu do postu osoby
    zainteresowanej nie podpisałabym się pod tym i pewnie sąd też zbada
    dokładnie tą sytuacje ...osobiście nasuwają mi się zastrzeżenia ,które
    musiałabym dokładnie sprawdzić przed wydaniem orzeczenia akceptujacego ten
    stan rzeczy...

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-28 13:34:55
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]