  • 1. Data: 2003-01-27 14:14:27
    Temat: Prawo o spoldzielniach i udzial w gruncie!
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>

    Mam takie pytanie.
    Rozmawialem w zeszlym tygodniu z prezesem spoldzielni ktora buduje nam
    mieszkanie, i facet zasugerowal ze mozna zrobic taki zabieg, mianowicie
    najpierw wystapic o czlonkostwo i przydzial mieszkania ze spoldzielni a
    dopiero po tym o wydzielenie udzialu w gruncie.
    Zaproponowal taki zabieg aby zmniejszyc koszty aktu notarialnego, ponoc jest
    to mozliwe w swietle nowej ustawy o spoldzielniach mieszkaniowych.
    Czy ktos z Was moglby sie jakos odniesc do tego?
    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2003-01-28 12:32:07
    Temat: Re: Prawo o spoldzielniach i udzial w gruncie!
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Pan Prezes maił na mysli chyba przydział własnościowego spółdzielczego prawa
    do lokalu a potem przekształcenie go w odrębna własnośc. Nie wiem ile za to
    weżmie notariusz, natomiast za założenie księgi wieczystej i wpis później
    odrębnej własności to tylko 1/3 najniższego wynagrodzenia. Pytanie tylko czy
    potem uda Ci się zmusić Spółdzielnię do tego przekształcenia...