  • 1. Data: 2003-01-27 14:52:43
    Temat: Prosze o porade
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Witam
    Pracowałem w spółce z o.o. Prezes firmy złożył do sądu wniosek o
    upadłość.Sąd wniosek odrzucił bez rozpatrzenia z powodów formalnych(brak
    wszystkich dokumentów prawdopodobnie) i teraz FGŚP nie chce wypłacić
    zaległych wynagrodzeń i odpraw.Prezes wpadł na pomysł że złoży wniosek o
    likwidacje firmy.Ma czas na to do marca i obawiam się że nie da rady tego
    przeprowadzić.W marcu mija termin wypłaty wynagrodzeń przez fundusz.Prezes
    jest mi winien trzy pensje plus odprawa za dwa miesiące.Teraz nie odpowiada
    na moje telefony.
    Czy mogę złożyć wniosek bezpośrednio w prokuraturze oskarżając prezesa o
    zawłaszczenie mojego wynagrodzenia lub jego kradzież.
    Może to spowoduje że zacznie ze mną rozmawiać

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2003-01-27 18:10:50
    Temat: Re: Prosze o porade
    Od: "patra" <p...@w...pl>

    Użytkownik Jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b13h3c$mbm$...@k...task.gda.pl...
> [...]
    > zawłaszczenie mojego wynagrodzenia lub jego kradzież.
    > Może to spowoduje że zacznie ze mną rozmawiać

    Spółka istnieje a zatem napisz pozew o zapłate. Póki istnieje.

  • 3. Data: 2003-01-27 18:11:41
    Od: "patra" <p...@w...pl>

> [...]
    > zawłaszczenie mojego wynagrodzenia lub jego kradzież.
    > Może to spowoduje że zacznie ze mną rozmawiać

    Spółka istnieje, a zatem napisz pozew o zapłatę. Póki jeszcze istnieje.