  • 1. Data: 2016-07-06 10:51:09
    Temat: abonament tv
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    czy taki jest stan faktyczny w sprawie abonamentu tv? -->
    https://zapodaj.net/3df29f2fe9adf.jpg.html

  • 2. Data: 2016-07-06 10:52:46
    Temat: Re: abonament tv
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-06 o 10:51, 1634Racine pisze:
    > czy taki jest stan faktyczny w sprawie abonamentu tv? -->
    > https://zapodaj.net/3df29f2fe9adf.jpg.html

    Bzdura.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-07-06 11:08:19
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Liwiusz w news:nligsv$s6e$1@node1.news.atman.pl
    > Bzdura.

    poniewaz?
    (mnie przyszlo po lekturze do glowy jedno: przeciez nowa spolka "jakos"
    musiala przejac oprocz zobowiazan "od niej" - poprzedniej tvp - takze i
    zobowiazania "ku niej"...)

  • 4. Data: 2016-07-06 11:35:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-06 o 11:08, 1634Racine pisze:
> [...]
    > (mnie przyszlo po lekturze do glowy jedno: przeciez nowa spolka "jakos"
    > musiala przejac oprocz zobowiazan "od niej" - poprzedniej tvp - takze i

    Ponieważ źródło obowiązku opłaty abonamentu wynika z przepisów prawa, a
    nie z umowy cywilno-prawnej z kimś zawieranej. I abonamentu nie płaci
    się na rzecz TVP, tylko na rzecz KRRiTv.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-07-06 21:57:46
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-06 o 10:51, 1634Racine pisze:
    > czy taki jest stan faktyczny w sprawie abonamentu tv? -->
    > https://zapodaj.net/3df29f2fe9adf.jpg.html

    No tak. Kiedyś jakiś dureń wpadł na taki pomysł i ten debilizm wciąż
    krąży. Tyle tylko, że to ma g... wspólnego z rzeczywistością i
    obowiązującymi przepisami.

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2016-07-07 01:32:30
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Liwiusz w news:nlijds$upu$1@node1.news.atman.pl
    > Ponieważ źródło obowiązku opłaty abonamentu wynika z przepisów prawa, a
    > nie z umowy cywilno-prawnej z kimś zawieranej. I abonamentu nie płaci się
    > na rzecz TVP, tylko na rzecz KRRiTv.

    No to Dworak - skoro kasa wpada NA KONTO KRRITV - pokaze KaczkoKurskim
    fige, wiec po co ta zadyma :)

  • 7. Data: 2016-07-07 10:13:19
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    > czy taki jest stan faktyczny w sprawie abonamentu tv? -->
    > https://zapodaj.net/3df29f2fe9adf.jpg.html

    Już sama stopka (niezalezna.pl) sugeruje, że w tekście będą bzdury.

  • 8. Data: 2016-07-07 20:52:12
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-07 o 10:13, rg pisze:

    > Już sama stopka (niezalezna.pl) sugeruje, że w tekście będą bzdury.

    No fakt. Oni tam wszyscy niezależni... od rozumu.

    --
    Sonn