  • 21. Data: 2004-06-29 00:48:55
    Temat: Re: abonament rtv
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cbpn8c$c02$1@atlantis.news.tpi.pl>, Jedrek wrote:
    > Należy posiadać dokładnie 2 telewizory. Jeden z uszkodzoną fonią, drugi z
    > uszkodzoną wizją. Każdy z nich jest niesprawny, więc w pojęciu przepisów nie
    > podlega opłacie. Jednak razem mogą funkcjonować doskonale.

    :)
    Ale w Ustawie nic nie napisano o pełnym odbiorze. Nie napisano też o odbiorze z
    wystarczającą jakością np. :) A technicznie odbiornik który nie odbiera wizji lub
    fonii jest nadal odbiornikiem. Poza tym mam dziwne przekonanie, że kontrolerzy
    uznają 2 takie odbiorniki za jeden w pełni sprawny :)

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2004-06-29 02:09:55
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 29 cze o godzinie 02:48, na pl.soc.prawo, Marcin Debowski
    napisał(a):

    > Ale w Ustawie nic nie napisano o pełnym odbiorze.

    To może wystarczy sama antena ze wzmacniaczem, kabelek, cewka i rozbity
    kineskop..... wszak w ustawie nie napisano o pełnym odbiorze....
    Generalnie _odbiera_ sama antena....nie _odbiornik TV_.....ten ostatni
    tylko _przetwarza_ odebrany przez antenę sygnał.

    Może by tak do laski wsadzić projekt opodatkowania wszelakich materiałów
    ferromagnetycznych.!!

    > A technicznie odbiornik który nie odbiera wizji lub fonii jest nadal odbiornikiem.

    Booosze....

    > Poza tym mam dziwne przekonanie, że kontrolerzy uznają 2 takie odbiorniki za jeden
    > w pełni sprawny :)

    Nic dziwnego że potem RP w Strassburgu przegrywa sprawę za sprawą i płaci
    obywatelom, słusznie, odszkodowania.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423