    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament rtv
    Date: Tue, 29 Jun 2004 04:09:55 +0200

    Dnia 29 cze o godzinie 02:48, na pl.soc.prawo, Marcin Debowski
    napisał(a):

    > Ale w Ustawie nic nie napisano o pełnym odbiorze.

    To może wystarczy sama antena ze wzmacniaczem, kabelek, cewka i rozbity
    kineskop..... wszak w ustawie nie napisano o pełnym odbiorze....
    Generalnie _odbiera_ sama antena....nie _odbiornik TV_.....ten ostatni
    tylko _przetwarza_ odebrany przez antenę sygnał.

    Może by tak do laski wsadzić projekt opodatkowania wszelakich materiałów
    ferromagnetycznych.!!

    > A technicznie odbiornik który nie odbiera wizji lub fonii jest nadal odbiornikiem.

    Booosze....

    > Poza tym mam dziwne przekonanie, że kontrolerzy uznają 2 takie odbiorniki za jeden
    > w pełni sprawny :)

    Nic dziwnego że potem RP w Strassburgu przegrywa sprawę za sprawą i płaci
    obywatelom, słusznie, odszkodowania.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423