  • 1. Data: 2004-12-04 08:41:37
    Temat: abonament RTV=
    Od: "skorlik" <l...@o...pl>

    Czy słuchając rtv - internet , powinienem opłacić abonament na poczcie ?

  • 2. Data: 2004-12-04 08:53:56
    Temat: Re: abonament RTV=
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    skorlik napisał(a):

    > Czy słuchając rtv - internet , powinienem opłacić abonament na poczcie ?

    A sluchasz telewizorem albo radioodbiornikiem?

    j.

  • 3. Data: 2004-12-04 09:02:47
    Od: "skorlik" <l...@o...pl>

    > A sluchasz telewizorem albo radioodbiornikiem?

    No tak , ale komputer też jest odbiornikiem .

  • 4. Data: 2004-12-04 09:33:40
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    Użytkownik "skorlik" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No tak , ale komputer też jest odbiornikiem .

    odbiornikiem sygnału jest karta, ale na pewno nie jest to odbiornik
    telewizyjny , zdaje się że ustawa na razie tego nie precyzuje :)

    pozdr
    Pawe

  • 5. Data: 2004-12-04 09:41:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    skorlik napisał(a):

    > No tak , ale komputer też jest odbiornikiem .

    Hmm... Ciekawy problem - przy zalozeniu, ze nie masz w domu innych
    odbiornikow ;>>>

    j.

  • 6. Data: 2004-12-04 09:52:30
    Od: "skorlik" <l...@o...pl>

    > Hmm... Ciekawy problem - przy zalozeniu, ze nie masz w domu innych
    > odbiornikow ;>>>
    >
    > j.
    Dom to świętość....
    Ale w mojej małej firmie poza kompem innych
    odbiorników nie mam , sory mam komórkę
    z odbiornikiem radiowym. Hm w kieszeni spodni.
    Tam chyba urzędnicy nie zrobią rewizji
    skorlik :)