  • 71. Data: 2019-03-29 18:40:55
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: Kviat

    > Dokąd pisze z sensem, to nie widzę, powodu, by nie dyskutować. Resztę
    > ignoruję.

    To sporo wyjaśnia.

    Cieszę się, że moim słowniku słowo sens ma inne znaczenie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 72. Data: 2019-03-29 19:04:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Mar 2019 16:34:12 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Właścicieli tam przeważnie nie ma. Kierownik też raczej z klientami się
    > nie użera.

    Ale wlasciciel jest. I wyznacza cele.

    23497,Pracowalam_w_klubie_go_go_Cocomo__Jako__promot
    orka__.html

    > Ponieważ te wywody są mało pasjonujące, więc jedynie przeszukałem tekst
    > po słowie "areszt" i nie ma. Czy mógłbyś szerzej napisać, co miałeś na
    > myśli? Bo trudno mi się domyślić kogo i za co chcesz aresztować.

    Na samym poczatku:
    "W połowie marca br. "Wyborcza" opisała przypadki klientów
    działających w całej Polsce nocnych klubów Cocomo, którzy obudzili się
    rano z mocno uszczuplonymi rachunkami bankowymi. Kwoty niebywałe:
    prawie 58 tys. zł miał wydać jednej nocy w klubie na lubelskim deptaku
    finansista z Warszawy. Norweg w tym samym lokalu uszczuplił swoje
    konto o 25 tys. zł. W Gdańsku 47-letni mężczyzna za same drinki
    zapłacił aż 17 tys. zł. Rekord padł kilka tygodni temu w Poznaniu.
    Dyrektor w spółce metalurgicznej, który w Cocomo przy Starym Rynku
    bawił się w towarzystwie kolegów, po przebudzeniu znalazł podpisane
    przez siebie oświadczenia, że na alkohol w klubie wydał ponad 970 tys.
    zł. We wtorek rano do tego właśnie klubu wkroczyła policja. Zatrzymana
    została menedżerka, której po przesłuchaniu prokurator postawił zarzut
    oszustwa. Grozi za to osiem lat więzienia. "

    No dobra, o aresztowaniu nie pisza.

    Ale ... policja jakos sie nie pytala "a skad mamy wiedziec, czy pan
    sie sam nie uchlal", tylko wkroczyla i w kajdanki.
    Ciekawe - kwota zadecydowala, ze sprawa sie wydala godna uwagi,
    czy pan znal komendanta ...czy raczej ministra ? :-)

    J.