  • 61. Data: 2019-03-28 23:04:47
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Te lokale przynoszą właścicielom na tyle duże dochody, że moim zdaniem
    > nie są oni zainteresowani oszukiwaniem klientów. Oszukany klient drugi
    > raz do lokalu nie pójdzie, a i powie kolegom, by nie szli. Natomiast bez
    > wątpienia lokal "żeruje" na głupocie i w tym zakresie ta linia pomiędzy
    > oszustwem, a realizacją umowy jest bardzo cieniutka.

    szukanie jelenia to jest cel takich lokali, nie bądź naiwny, im bardziej
    naciągane ceny za "usługi" erotyczne tym lepiej dla naganiaczy:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 62. Data: 2019-03-28 23:15:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.03.2019 o 23:04, u2 pisze:

    > szukanie jelenia to jest cel takich lokali, nie bądź naiwny, im bardziej
    > naciągane ceny za "usługi" erotyczne tym lepiej dla naganiaczy:))))))))))

    Z tym się oczywiście zgodzę, ale czy to wyczerpuje znamiona oszustwa?
    Gdyby iść tym tropem, to połowę wydawców gazetek reklamowych, któe mi są
    codziennie w furtkę wpychane trzeba by było pozamykać. Też "szukają
    jelenia".

  • 63. Data: 2019-03-28 23:19:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > Gdyby iść tym tropem, to połowę wydawców gazetek reklamowych, któe mi są
    > codziennie w furtkę wpychane trzeba by było pozamykać. Też "szukają

    no i dlatego pytania się mnożą czy budzik taki naiwny jak dziewica
    nowoorleańska, że nie wie gdzie był dwa razy ? raz mógł być przypadkowo,
    ale nie dwa razy:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 64. Data: 2019-03-28 23:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kolego! To ja mam zgadywać, co Ty masz na myśli? I może później z
    > tym zgadniętym polemizować? Jest tu kilka takich osób na grupie, ale
    > ja staram się w takie rzeczy nie dawać wmanewrowywać.

    Nic nie musisz zgadywac.
    Pytanie było jasne.
    Po prostu udajesz ze nie rozumiesz, tak jak w innym wątku udowadniasz ze
    nie wiesz co oznacza słowo kulson...
    Dla mnie to brak szacunku dla rozmowcy.

    > To widać. Problemem nie jest to, czy oszustwo zgłaszać, czy nie -
    > oczywiście, że zgłaszać. Problemem jest to, czy to w ogóle nosi
    > znamiona oszustwa. Jak zamierzasz udowodnić, że zapłacenie tancerce
    > 10.000 zł za 10 minut tańca jest niekorzystnym rozporządzeniem
    > mienia - i to w dodatku takim, że tancerka miała z góry powzięty
    > zamiar oszustwa?

    IMO skoro nie umiesz tego sam ocenic a gosc który tyle zapłacił twierdzi
    ze tyle nie chciał zapłacic to moze trzeba oprzec sie na wiedzy i
    doswiadczeniu kogos wyzej? Sądu na ten przykład?

    Bo dla mnie jest oczywiste ze jeżeli gosc mowi ze absolutnie nie chciał
    tyle zapłacic a tez nigdy o takich stawkach w klubach ze strepteasem nie
    słyszałem to to jest oszustwo!

    No chyba ze w Warszawce takie są stawki za 10 minut tanca...
    Moze to i racja skoro przez iles lat kamienice sie po 500zł sprzedawało i
    nikt nie widział w tym nic złego...

> [...]
    > samego faktu, ze dziennikarze "wrzeszczą o oszustwie", dowieść
    > oszustwa nie sposób. I ja cały czas działam.
    >
    > Weź ustawę. Przeczytaj art. 286§1 kk. Zrozum. Przekonaj mnie, że tam
    > doszło do oszustwa. Oczywiście mogę się mylić i jeśli mnie
    > przekonasz, to nawet jestem skłonny "do tego dzieła" przystąpić. Ale
    > na razie, to jedyne, co mogę zrobić, to próbować przekonać Cię, że
    > nie warto się tym zajmować, bo tu żadnego oszustwa nie ma. Nie z
    > tego powodu, ze to jest trudne - bo nie jest - tylko, że po prostu
    > sprawcy nie wyczerpują znamion oszustwa zawartych w ustawie.

    Jeżeli ja byłbym policjantem i przyszedłby do mnie gosc twierdzac ze
    zapłacił 10k za 10minut a zapłacic tyle nie chciał to dla mnie byłoby
    oczywiste ze padł ofiarą oszustwa.
    I wynikałoby to po prostu z doswiadczenia które pewnie jako policjant
    miałbym troche wieksze w tym zakresie.
    Takich przykładów moznaby mnozyc - np. sprzedawane mieszkania pod pozorem
    pozyczki za kwote 1/20 wartosci. Tez moznaby argumentowac ze w
    dokumentach wszystko sie zgadza. A zgadza sie tylko dlatego ze
    "nieczytatych" włascicieli wprowadzono w błąd.

    No chyba ze, powtorze, 10k za 10minut tanca w Warszawce to standard.
    Swój wywód opieram na naprawde niewielkim doswiadczeniu ale to
    doswiadczenie mowi mi ze racjonalnie trzeba rozmawiac o kwocie duzo
    ponizej 1k.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 65. Data: 2019-03-29 06:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Lokale w typie pokazanym w materiale niewiele mają z burdelem
    > wspólnego. Zasadą takich lokali jest to, że nie możesz dotknąć
    > tancerek, o jakimkolwiek "figlowaniu" już nie wspominając. I co do
    > samej zasady niczego nielegalnego w tym nie ma.

    Widze ze u2 coś tam produkuje wiec gorąca prosba abys nie wyciągał gówna
    z KF...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 66. Data: 2019-03-29 09:25:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.03.2019 o 23:59, Budzik pisze:
    > Bo dla mnie jest oczywiste ze jeżeli gosc mowi ze absolutnie nie chciał
    > tyle zapłacic a tez nigdy o takich stawkach w klubach ze strepteasem nie
    > słyszałem to to jest oszustwo!

    łał budzik nie sprawdził cennika jak był dwa razy w burdelu ? może
    chciał pomacać za friko? pytania się mnożą:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 67. Data: 2019-03-29 10:17:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Mar 2019 23:00:03 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > Zasadą takich lokali jest to, że nie możesz dotknąć tancerek, o
    > jakimkolwiek "figlowaniu" już nie wspominając. I co do samej zasady
    > niczego nielegalnego w tym nie ma.
    >
    > Oczywiście, fakt, że tam przychodzą pijani faceci (albo pod wpływem
    > środków), tańczą nagie panienki i leje sie alkohol powoduje, ze może
    > dochodzić do nieprawidłowości, czy nawet proponowanego tu oszustwa. Ale
    > to trzeba udowodnić i nie wynika to wprost z samego charakteru
    > działalności, a ewentualnie działania konkretnych zatrudnionych tam osób.

    Wlasciciela, kierownika :-)

    > Te lokale przynoszą właścicielom na tyle duże dochody, że moim zdaniem
    > nie są oni zainteresowani oszukiwaniem klientów. Oszukany klient drugi
    > raz do lokalu nie pójdzie, a i powie kolegom, by nie szli.

    I w tym celu w karcie jest szampan za 15 tys zl ...

    http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/1,35612,158
    23497,Pracowalam_w_klubie_go_go_Cocomo__Jako__promot
    orka__.html

    Mozna aresztwac? Mozna. Ale trzeba miec znajomosci :-)

    J.

  • 68. Data: 2019-03-29 16:23:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.03.2019 o 06:59, Budzik pisze:

    > Widze ze u2 coś tam produkuje wiec gorąca prosba abys nie wyciągał gówna
    > z KF...

    Dokąd pisze z sensem, to nie widzę, powodu, by nie dyskutować. Resztę
    ignoruję.

  • 69. Data: 2019-03-29 16:34:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.03.2019 o 10:17, J.F. pisze:

    > Wlasciciela, kierownika :-)

    Właścicieli tam przeważnie nie ma. Kierownik też raczej z klientami się
    nie użera.

> [...]
    23497,Pracowalam_w_klubie_go_go_Cocomo__Jako__promot
    orka__.html
    > Mozna aresztwac? Mozna. Ale trzeba miec znajomosci :-)

    Ponieważ te wywody są mało pasjonujące, więc jedynie przeszukałem tekst
    po słowie "areszt" i nie ma. Czy mógłbyś szerzej napisać, co miałeś na
    myśli? Bo trudno mi się domyślić kogo i za co chcesz aresztować.

  • 70. Data: 2019-03-29 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dokąd pisze z sensem, to nie widzę, powodu, by nie dyskutować.
    > Resztę ignoruję.

    To o burdelu to było z sensem? wow...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki