  • 61. Data: 2010-03-09 13:45:27
    Temat: Re: Zysk z przyjmowania kart
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 10:46:32 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Pewnie jest to inna karta, może nawet z innego banku, co? ;-)

    Inna? no tak, jedna jest debetowa, druga kredytowa.
    Bank ten sam
    Osoba wczesniej pisala ze to zalezy od terminala - ale tu terminal ten sam.

    --
    Mark

  • 62. Data: 2010-03-09 13:51:33
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 12:46:53 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Domyślnie to akceptacji kodem żądają moje:
    > - Alior
    > - Citi

    Citi z chipem czy "zwykla"?
    Bo ja do mojej City mastercard to prawie pinu zapomnialem:) Nie wiem czy
    choc raz zdazylo mi sie uzyc do niej pinu, zawsze podpis.
    Z poprzedniej odpowiedzi - debetowke Visa elektron i kredytowa Visa mam w
    Millenium.

    --
    Mark

  • 63. Data: 2010-03-09 13:58:43
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 10:45:38 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    Drugi twój post pisany czcionką sympatyczną ;PPP

  • 64. Data: 2010-03-09 14:04:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mark pisze:

    > Inna? no tak, jedna jest debetowa, druga kredytowa.
    > Bank ten sam
    > Osoba wczesniej pisala ze to zalezy od terminala - ale tu terminal ten sam.

    Bo zapewne zależy i od terminala (centrum rozliczeniowego), i od banku.

  • 65. Data: 2010-03-09 15:23:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 14:51:33 +0100, Mark napisał(a):

    > Citi z chipem czy "zwykla"?

    Citi Visa z czipą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 66. Data: 2010-03-09 17:54:09
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    > Ciekawe, bo niby pĹ&#65533;acenie kartÄ&#65533; to zmniejszenie zysku sprzedawcy.

    ale więcej klientów, zależy jak masz droższe towary, co to tyle gotówki się nie
    nosi normalnie w kieszeni, to akceptacja kart = zwiększenie ilości klientów

    znajomy lekarz w prywatnym gabinecie karty zaczął przyjmować... od razu więcej
    pacjentów/klientów jak zarabiał tak, ok. 2300-2600 zł miesięcznie, tak teraz ma
    3200-3700 zł - po prostu więcej klientów kartowych

    biaym kołnierzykom łatwiej jest kartą płacić a i pewnie płacą służbowymi kartami