  • 1. Data: 2010-03-07 12:56:48
    Temat: podniesienie dachu, rozbudowa budynku gospodarczego
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Witam, chciałbym rozbudować budynek gospodarczy tj. podnieść dach, tak aby
    powstały na strychu normalne pokoje. Rozumiem, że muszę mnieć na to
    pozwolenie. Napewno muszę mieć zezwolenie rzeczoznawcy co wyda opinię czy mi
    fundamenty wytrzymają po rozbudowie góry idt Jaki to jest mniej więcej koszt
    całej tej papierkowej roboty zanim zacznę rozbudowę. Jak to wszystko krok po
    kroku wygląda. Może ktoś podobny temat już przerabiał.

  • 2. Data: 2010-03-08 08:13:32
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    mateusx6 rzecze:

    > całej tej papierkowej roboty zanim zacznę rozbudowę. Jak to wszystko krok po
    > kroku wygląda. Może ktoś podobny temat już przerabiał.

    Napisz lepiej na pl.misc.budowanie.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-03-08 19:20:58