  • 1. Data: 2010-03-06 21:17:27
    Temat: Czy GW powinna zostać skazana za "lincz"?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Jak dla mnie w duchu logiki wyroku sądu apelacyjnego w sprawie
    zniesławienia Alicji Tysiąc Gazeta wyborcza jest winna praktycznie
    takiego samego rodzaju zniesławienia -> powinna zostać skazana przez sąd
    i przepraszać.

    http://wyborcza.pl/1,75968,7632946,Meczennik_zlej_sp
    rawy.html
    Męczennik złej sprawy ; Katarzyna Wiśniewska
    2010-03-06, ostatnia aktualizacja 2010-03-05 22:54
    Naczelny "Gościa Niedzielnego" pomylił walkę w obronie życia poczętego
    z linczem.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Jedna noc rozmowy z mędrcem starczy na dziesięć lat studiów.

  • 2. Data: 2010-03-06 22:44:00
    Temat: Re: Czy GW powinna zostać skazana za "lincz"?
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Jak dla mnie w duchu logiki wyroku sądu apelacyjnego w sprawie

    Prawo nie jest logiczne. Prawo jest po to, zeby panstwo moglo gnoic ludzi.

    > -> powinna zostać skazana przez sąd
    > i przepraszać.

    pozwij gazete, zobaczymy, co powie sad.

    --