  • 1. Data: 2010-03-06 17:31:57
    Temat: ile przetargów przy sprzedazy gruntu?
    Od: "Stasia" <s...@o...pl>

    Hej, zwracam sie do Was z prośbą o pomoc - co powinnam zrobic?

    pewna gmina sprzedaje działke,
    do tej pory byly 3 przetargi i nikt nie kupil tej nieruchomosci,
    natomiast mi zalezy zeby kupic ale do tej pory nie licytowalam

    Czy gmina powinna oglosic kolejny przetarg czy
    limit przetargów juz sie wykonczyl?
    Nie znam procedur przetargowych
    w kazdym razie chodzi o woj. śląskie jeśli ma to jakies znaczenie...

    Czy jak złoże gminie oferte na zakup to czy w formalnie
    gmina moze mi sprzedac ta nieruchomosc?
    (chce zaproponowac cene wywoławczą ostatniego przetargu
    gdzie cena byla najniższa i nikt nie wzial udzialu w tym przetargu)

    z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi;)

    Stasia

  • 2. Data: 2010-03-06 18:02:44
    Temat: Re: ile przetargów przy sprzedazy gruntu?
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Stasia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (chce zaproponowac cene wywoławczą ostatniego przetargu
    > gdzie cena byla najniższa i nikt nie wzial udzialu w tym przetargu)

    Lektura ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami.

    Pozdrawiam

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4921
    (20100306) __________

  • 3. Data: 2010-03-06 18:58:09
    Od: "Stasia" <s...@o...pl>

    wlasnie googlalam i nic nie znalazlam dotyczacego
    ilosci przetargów,

    moze jakas podpowiedz? :)

  • 4. Data: 2010-03-06 19:14:07
    Od: "Stasia" <s...@o...pl>

    ok, znalazalam dzieki Tobie!
    "gospodarowanie nieruchomosciami" - tego nalezy szukac:)

    pozdrawiam
    Stasia

  • 5. Data: 2010-03-07 11:47:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wlasnie googlalam i nic nie znalazlam dotyczacego
    > ilosci przetargów,
    >
    > moze jakas podpowiedz? :)

    Z praktyki. Mogą po prostu odstąpoć od zamiaru sprzedaży, albo będą dalej
    robić przetargi.

  • 6. Data: 2010-03-07 12:05:39
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    W Łodzi widziałem, że robią 2 przetargi a potem negocjacje z wolnej ręki.

    --
    Krzysztof