  • 11. Data: 2005-09-19 13:29:33
    Temat: Re: Zwrot towaru (zakupionego NIE w internecie lub na odleglosc)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    pl>, Renata Gołębiowska wrote:

    > Ok Renata. Mi tam rybka. Tylko się upewniałem. Dla mnie palnęłaś głupotę i
    > nie potrafisz się do tego przyznać.

    Jedno z dwóch: albo nie przeczytałeś mojego pierwszego postu, albo nie
    zrozumiałeś. Efekt ten sam.

    Renata

  • 12. Data: 2005-09-19 21:26:51
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości ]

    > Jedno z dwóch: albo nie przeczytałeś mojego pierwszego postu, albo nie
    > zrozumiałeś. Efekt ten sam.

    Kobieto , przeczytalas ty w ogole ze zrozumieniem pytanie postowicza ??

    Pierwsza odpowiedz jest NIE - i to jest jasne .
    Druga odpowiedz brzmi takze NIE - poniewaz nie ma technicznych mozliwosci
    uzycia takiego urzadzenia bez jego rozpakowania .

    Jacek

  • 13. Data: 2005-09-20 06:28:28
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dgna6v$gg$1@nemesis.news.tpi.pl>, fotomania wrote:
> [...]
    > Druga odpowiedz brzmi takze NIE - poniewaz nie ma technicznych mozliwosci
    > uzycia takiego urzadzenia bez jego rozpakowania .

    Aossochodzi?

    Renata