eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w ciagu kilku dni bez podania powodow - jest cos takiego w Polsce? › Re: Zwrot towaru w ciagu kilku dni bez podania powodow - jest cos takiego w Polsce?
    From: Plantator <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru w ciagu kilku dni bez podania powodow - jest cos takiego w
    Polsce?
    Date: Tue, 30 May 2006 05:58:57 +0200

    fotomania.pl napisał(a):

    > I jezeli mozesz napisz w jaki sposob potrafisz wordem sciagnac zdjecia :)))

    Możliwe w xp, windows xp ma wbudowane sterowniki do takiego sprzętu i
    widzi aparat jako dysk, a ściągnąć obrazki z dysku to word potrafi.

    Właściwie to po w przypadku xp żaden program dołączony do aparatu nie
    jset potrzebny, po wykryciu aparatu windows sam uruchamia kreatora do
    ściągania zdjęć więc nie ma sensu zaśmiecać rejestru zbędnymi programami.