eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w ciagu kilku dni bez podania powodow - jest cos takiego w Polsce? › Zwrot towaru w ciagu kilku dni bez podania powodow - jest cos takiego w Polsce?
    From: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot towaru w ciagu kilku dni bez podania powodow - jest cos takiego w
    Polsce?
    Date: Mon, 29 May 2006 23:56:30 +0200

    Witam,

    mam problem, ktory prawdopodobnie jest bardzo latwy, ale ja akurat tego
    nie potrafie wygooglac z powodu pewnej bariery jezykowej.

    Czy w polskiem prawie istnieje ustawa, ktora daje klientom prawo bez
    podania powodow w ciagu np. 1 tygodnia od dnia kupna zwrocic towar,
    ktory jest w porzadku?

    Kupilem sobie w sobote w Gliwicach w sklepie (osobiscie, nie przez net)
    cyfrowke, ale okazalo sie, ze zalaczony program do sciagania zdjec z
    aparatu na komputer, ktory powinien na moim systemie dzialac, nie dziala
    (jest mozliwe, ze jakis inny program zainstalowany w moim komputerze
    zakloca czynnosc tego programu). Inny program (nawet word) te zdjecia
    sciagnac potrafi, tylko ten zalaczony w pudelku z aparatem nie.

    Chcialbym wiec aparat oddac w sklepie, o ile istnieje taka mozliwosc, i
    sprobowac inny aparat z innym oprogramowaniem. Ale nie wiem, czy w
    polskim prawie jest mozliwosc zwrotu towaru w ciagu kilka dni od kupna
    bez podania powodu. Podobno tak. Potrzebowalbym wiec odsylacz na ustawe,
    zebym sobie wlasciwy fragment wydrukowal i przyniosl do sklepu, bo
    pewnie nie beda chcieli tego zrobic, ufajac ze jako obcokrajowiec nie
    znam polskiego prawa.

    Ludek Vasta