  • Data: 2007-05-04 15:01:38
    Temat: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: "Rock" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy mam prawo do zwrotu zakupionego towaru (w siedzibie firmy) bez podania
    przyczyny? tzn przyczyna jest taka ze pani sprzedała mi cos troszkę drożej
    niż normalnie sprzedaje, i sie głupio tłumaczy ze mogłem sie zapoznać z
    cenami, co mnie bardzo zdenerwowało..

    stwierdziła ze kodeks praw konsumenta mówi ze jeżeli towar oglądałem przed
    kupnem i mogłem sie z nim zapoznać w trakcie kupna, to nie przysługuje mi
    prawo zwrotu bez podania przyczyny, i mógłbym to oddać tylko jak by mi to
    kurier dostarczył.

    ma ktoś taki kodeks ? mógłby mi podpowiedzieć jakie mam prawa ? co zrobić z
    tak wspałaniałym sprzedawcą ?

    dziekujue i pozdrawiam