  • Data: 2007-05-04 18:16:53
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1msm339d5g616hq3rvd5aen5o7a77lj3mq@4ax.com Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> pisze:

    > wskazesz jakis odopwiedni fragment jakegos kodeksu?
    > bo:
    > 1. sprzedawca nie musi zwrocic kasy
    Poważnie? ;)

    > 2. sprzedawca moze obciazyc kupujacego kosztami magazynowania
    > zwroconej rzeczy - w koncu formalnie to jest ona wciaz kupujacego
    Dajże spokój, nie myśl jak Markus czy Kochan, bo to siara.
    Example: kupiłem w twoim sklepie na rogu spodnie. W domu przestały mi się
    podobać. Zwróciłem ci je następnego dnia w formie rzucenia na ladę. Weź mnie
    teraz obciążaj za magazynowanie.

    Odpowiedziałem, jak odpowiedziałem, bo pytający wątkoczyńca nie dał sobie
    rady z precyzyjnym sformułowaniem pytania. Wyjaśnię ciężej jarzącym - on nie
    zapytał o możliwość odzyskania wyłożonej kasy po zwrocie towaru, tylko o
    samą możliwość zwrotu (czytać posty uważnie i ze zrozumieniem) i na to
    odpowiedziałem.
    Były to naturalnie jaja, ale poczucie humoru jest cechą ludzi inteligentnych
    więc wcale nie sądziłem, że zrozumieją wszyscy.
    W drugiej części odpowiedzi (tej z linkiem) podałem już link do uregulowań
    prawnych.
    Czy popełniłem błąd bo powinienem przyciężkim intelektom dodawać instrukcję
    obsługi do kpiny?

    --
    Jotte