  • Data: 2007-05-04 17:23:39
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Rock napisał(a):

    > czy mam prawo do zwrotu zakupionego towaru (w siedzibie firmy) bez podania
    > przyczyny?

    Nie

    > tzn przyczyna jest taka ze pani sprzedała mi cos troszkę drożej
    > niż normalnie sprzedaje, i sie głupio tłumaczy ze mogłem sie zapoznać z
    > cenami, co mnie bardzo zdenerwowało..

    Ma rację. Podała Ci cenę, którą zaakceptowałeś. Powinieneś byś zdenerwowany
    na siebie. Skoro nie potrafisz kupować poproś o asystę kogoś kto potrafi to
    robić. Unikniesz nerwów ;)

    > stwierdziła ze kodeks praw konsumenta mówi ze jeżeli towar oglądałem przed
    > kupnem i mogłem sie z nim zapoznać w trakcie kupna, to nie przysługuje mi
    > prawo zwrotu bez podania przyczyny, i mógłbym to oddać tylko jak by mi to
    > kurier dostarczył.

    W ogóle nie mógłbyś zwrócić nawet jak by Ci kurier dostarczył, chyba, że
    dostałbyś zupełnie coś innego niż zamawiałeś

    > ma ktoś taki kodeks ? mógłby mi podpowiedzieć jakie mam prawa ? co zrobić z
    > tak wspałaniałym sprzedawcą ?

    Posłuchać i głupio się nie upierać. Nieznajomość prawa szkodzi

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098