  • 1. Data: 2015-12-03 15:05:21
    Temat: Zwrot kosztow obrony po uniewinnieniu
    Od: m...@o...pl

    Witam,

    Po dlugotrwalym wieloletnim procesie zostalem calkowicie uniewinniony, obronca
    wystawil mi FV na 10k PLN, chcialbym wnioskowac do sadu o zwrot tych kosztow:

    1. Do ktore sadu wniesc wniosek?
    2. Jaki jest termin na wniesienie po wyroku uniewinniajacym?
    3. Jak powinien wygladac taki wniosek - czy wystawiona FV wystarczy?

    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2015-12-04 10:34:53
    Temat: Re: Zwrot kosztow obrony po uniewinnieniu
    Od: " acelnószz" <n...@d...spamerow>

    Tak czy inaczej ten termin jest BARDZO krótki jezeli juz nie minal.
    A skoro miales pelnomocnika, to czyz nie on powinien Cie o tym wszystkim
    poinformowac?
    Jakby co lepiej zlozyc wniosek bledny, ale w terminie!!!

    -----

  • 3. Data: 2015-12-04 15:15:57
    Od: m...@o...pl

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 10:34:42 UTC+1 użytkownik acelnószz napisał:
> [...]
    > poinformowac?
    > Jakby co lepiej zlozyc wniosek bledny, ale w terminie!!!

    Ciekawe bo na innym forum ktos napisal:

    1. do tego, który wydał wyrok w I instancji
    2. 2 lata
    3. krótki opis i faktura

  • 4. Data: 2015-12-04 15:29:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-04 o 15:15, m...@o...pl pisze:

    > Ciekawe bo na innym forum ktos napisal:

    Musisz wyciągnąć średnią.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-12-04 15:49:23
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 4 Dec 2015 10:34:53 +0100, w <n3rmnh$7sa$1@node1.news.atman.pl>, "
    acelnószz" <n...@d...spamerow> napisał(-a):

    > Tak czy inaczej ten termin jest BARDZO krótki jezeli juz nie minal.

    Skąd wiesz?
    Wg różnych interpretacji obowiązuje normalny okres - 10 lat.

  • 6. Data: 2015-12-04 16:37:58
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    A ja dzisiaj w TV słyszałem fragment wyroku "zarządza od Skarbu Państwa
    zwrot kosztów nieopłaconej pomocy prawnej w kwocie...".

    -----

  • 7. Data: 2015-12-04 17:53:42
    Od: m...@o...pl

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 15:49:42 UTC+1 użytkownik rg napisał:

    > Skąd wiesz?
    > Wg różnych interpretacji obowiązuje normalny okres - 10 lat.

    To super. Okres wynosi wiec od bardzo krótkiego do 10 lat. Ah te internety :D

  • 8. Data: 2015-12-04 18:03:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-04 o 17:53, m...@o...pl pisze:

    > To super. Okres wynosi wiec od bardzo krótkiego do 10 lat. Ah te internety :D

    W skrócie zatem: 5 lat.

    Internety? Ach ci internauci. Ma pełnomocnika, ale nie spyta, przecież
    google wie lepiej.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-12-07 13:11:51
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 4 Dec 2015 18:03:31 +0100, w <n3sh1p$t7o$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > W skrócie zatem: 5 lat.

    A jest jakaś podstawa? Kiedyś czytałem mniej więcej coś takiego "okres ten nie
    jest uregulowany, więc przyjmujemy standardowy czas dla przedawnienia - 10
    lat".