eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot › Re: Zwrot
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.glorb.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!cyclone1.gni
    link.net!spamkiller2.gnilink.net!gnilink.net!trndny06.POSTED!dc63da20!not-for-m
    ail
    From: abd <t...@t...net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.3) Gecko/20030319
    Debian/1.3-3
    X-Accept-Language: us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot
    References: <d9k72v$buf$1@news.dialog.net.pl> <d9kdmq$ljt$2@opal.futuro.pl>
    <Xajve.152$JM6.135@trndny05> <d9lppd$gni$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <d9lppd$gni$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    Lines: 45
    Message-ID: <TqAve.2425$bz6.1174@trndny06>
    Date: Sun, 26 Jun 2005 16:09:23 GMT
    NNTP-Posting-Host: 141.153.217.117
    X-Complaints-To: a...@v...net
    X-Trace: trndny06 1119802163 141.153.217.117 (Sun, 26 Jun 2005 12:09:23 EDT)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jun 2005 12:09:23 EDT
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:307893
    [ ukryj nagłówki ]

    Przemek R... wrote:
    >>Znam sklep ktory przyjmie do wymiany uzyta koszule konkurencji:
    >>http://neimanmarcus.com/


    > zupelnie inna sprawa

    Nie zupelnie. Sklep podlega jednak prawom rynku i niezadowolonego
    klienta traci sie na zawsze. Tylko ze w Polsce Tesco wyhodowalo sobie
    poslusznych klientow.



    >>Wcale nie idiotyzm. Sklepowi nie oplaca sie dla paru groszy stracic na
    >>zawsze klienta.
    >
    >
    > bzdury pieprzysz,

    Widze ze masz konto w powaznych sklepach i odmowiono Ci zwrotu :-P


    > przyjmujac "zyzyte" przedmioty nie dosc ze straci
    > klienta(bo zezwoli na zakup u konkurencji), pieniadze(zarobek) i sprzet (
    > na wartosci).


    Tak mowisz? No to zobaczmy.

    Klasyczna koszula firmy Burberry do garnituru meskiego (kobiece rzeczy
    sa zbyt zroznicowane zeby porownywac) w NM kosztuje $170. TA SAMA
    koszula w http://www.syms.com/ kosztuje juz tylko $30. W NM masz
    fontanny na kazdym pietrze, w S nie. W tej roznicy jest ukryty SERWIS.
    Jezeli ktos ma spotkanie w Tokyo we wtorek rano, i w ten sam wtorek rano
    nastepne spotkanie w Los Angeles (tak, jest to mozliwe) to nie
    interesuje go taka drobnostka i placi wiecej za serwis. I takiego
    klienta nie wolno stracic. Ale pewnie te rzeczy sa zbyt trudne do
    zrozumienia z Pcimiu.

    Oba te sklepy przyjma uzyta rzecz od klienta (DLUGO PO TERMINIE ZAKUPU)
    i zwroca pieniadze, i w najgorszym wypadku zaksieguja kredyt na nastepny
    zakup.

    Zaopatrujesz sie w zlych sklepach :-P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1