  • 1. Data: 2011-07-06 20:31:15
    Temat: Zwolniony odchodzi i kasuje swoją pracę.
    Od: JD <j...@g...com>

    No właśnie, zwolniony pracownik ostatniego dnia wyczyścił komputer.
    Skasował swoją kilkuletnia pracę w firmie.
    Grozi mu coś za to?
    JD

  • 2. Data: 2011-07-06 20:37:21
    Temat: Re: Zwolniony odchodzi i kasuje swoją pracę.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-06 22:31, JD pisze:
    > No właśnie, zwolniony pracownik ostatniego dnia wyczyścił komputer.
    > Skasował swoją kilkuletnia pracę w firmie.
    > Grozi mu coś za to?

    Mogł sobie najpierw na coś skopiować, bo może mu się to kiedyś przyda,
    szkoda marnować paroletnie prace.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-07-06 20:39:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > No właśnie, zwolniony pracownik ostatniego dnia wyczyścił komputer.
    > Skasował swoją kilkuletnia pracę w firmie.
    > Grozi mu coś za to?

    Chyba wiele ta praca nie byla warta, skoro nie byla zbackupowana i dalo sie
    ja skasowac "just like that".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-07-06 20:39:39
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 06-07-2011 22:31, JD pisze:
    > No właśnie, zwolniony pracownik ostatniego dnia wyczyścił komputer.
    > Skasował swoją kilkuletnia pracę w firmie.
    > Grozi mu coś za to?

    Grozi, bo wyczyścił a) nie swój komputer, b) nie ze swojej pracy, tzn.
    to co zrobił na nim było własnością pracodawcy.

    W grę wchodzi odpowiedzialność cywilna (odszkodowanie), karna i
    pracownicza (dyscyplinarka) - czyli full spectrum na good bye :)

    --
    .B:artek.

  • 5. Data: 2011-07-06 20:40:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1.aster.pl
    *JD* napisał(-a):

    > No właśnie, zwolniony pracownik ostatniego dnia wyczyścił komputer.
    > Skasował swoją kilkuletnia pracę w firmie.
    > Grozi mu coś za to?

    Zwrot honorariów pobranych za jej wykonanie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2011-07-06 20:41:25
    Od: Regand <r...@w...pl>

    Art. 114. Pracownik, który wskutek niewykonania lub nienależytego
    wykonania obowiązków pracowniczych ze swej winy wyrządził pracodawcy
    szkodę, ponosi odpowiedzialność materialną według zasad określonych w
    przepisach niniejszego rozdziału.

    Art. 122. Jeżeli pracownik umyślnie wyrządził szkodę, jest obowiązany do
    jej naprawienia w pełnej wysokości.

  • 7. Data: 2011-07-06 20:47:24
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    On 07/06/11 22:31, JD wrote:
    > No właśnie, zwolniony pracownik ostatniego dnia wyczyścił komputer.
    > Skasował swoją kilkuletnia pracę w firmie.
    > Grozi mu coś za to?

    Jak nikt nie ruszał tego komputera i nie nadpisał niczego to spróbuj
    tego programu:

    http://undeleteplus.com/

    1. Ściągasz go na innym komputerze
    2. Nagrywasz na pendrive'a albo CD
    3. Wkładasz pendrive'a/CD do komputera z usuniętymi plikami
    4. Uruchamiasz BEZPOŚREDNIO z pendrive'a/CD
    5. Odzyskujesz pliki
    6. Wynajmujesz kogoś kto zorganizuje sieć firmową i backupy, żeby
    uniknąć podobnych problemów w przyszłości

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski

  • 8. Data: 2011-07-06 21:00:32
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-06 22:47, Wojciech Malinowski pisze:

> [...]
    > 5. Odzyskujesz pliki
    > 6. Wynajmujesz kogoś kto zorganizuje sieć firmową i backupy, żeby
    > uniknąć podobnych problemów w przyszłości

    Dzięki, wiem jak odzyskać zbackupowane dane.
    Ja pytam jak tego gościa kopnąć, tak aby poczuł w piętach.

    JD

  • 9. Data: 2011-07-06 21:13:16
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.07.2011 22:31, JD pisze:
    > No właśnie, zwolniony pracownik ostatniego dnia wyczyścił komputer.
    > Skasował swoją kilkuletnia pracę w firmie.
    > Grozi mu coś za to?

    Swój komputer biurkowy?

    Jak kazaliście mu opróżnić biurko i odejść, to opróżnił...

    Jeśli na komputerze było coś ważnego, to pewnie była to tylko kopia, i
    to tylko robocza, czyż nie?

  • 10. Data: 2011-07-06 21:22:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/6/2011 3:31 PM, JD wrote:
    > No właśnie, zwolniony pracownik ostatniego dnia wyczyścił komputer.
    > Skasował swoją kilkuletnia pracę w firmie.
    > Grozi mu coś za to?

    to zalezy co skasował.
    jak skasował coś swojego to nic
    jak skasował coś co należało do pracodawcy, to całkiem sporo.