  • 11. Data: 2009-05-15 03:57:58
    Temat: Re: Zrzeczenie się spadku którego jeszcze nie ma
    Od: spp <s...@o...pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > To chyba jaki żart?

    Nie, zrzeczenie się dziedziczenia to umowa a nie można zawrzeć umowy bez
    zgody obu stron.
    Odrzucenie spadku to co innego. Tam spadkodawca nie ma nic do gadania. ;)

    --
    spp

  • 12. Data: 2009-05-15 06:17:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:
    > Odrzucenie spadku to co innego. Tam spadkodawca nie ma nic do gadania. ;)

    No. Byłoby ciężko, bez jakiegoś medium astralnego.

  • 13. Data: 2009-05-18 09:35:32
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    wiadomościnews:guh02s$jaf$1@achot.icm.edu.pl...

    > A ja myślałem że notariuszowi płaci się za urzędowe poświadczanie
    > pewnych czynności prawnych, a po poradę idzie się do radcy prawnego
    > albo adwokata.

    Porządny notariusz wie co ma robić, jak mu powiesz co chcesz zrobić. Nie
    musisz być prawnikiem, żeby przychodzić do notariusza przygotowanym od a
    do z.

    Przynajmniej ja mam takie doświadczenia z notariuszami. Mówię co
    chciałbym, on mówi jak to można zrobić i tyle. W końcu biznes to biznes.

    Pozd,
    Tomek