  • 1. Data: 2009-05-14 05:48:30
    Temat: Jeśli masz problemy z niemieckim kontrachentem ..
    Od: "RG" <a...@l...onet.pl>

    Jeśli masz problemy z płatnościami od firmy niemieckiej możemy pomóc.
    Także jezeli chcesz sprawdzic jakas niemiecka firme to sluzymy pomoca.
    http://grzesiak.kei.pl/windykacja/windykacja.html

    dr Ryszard Grzesiak
    doradca gospodarczy

  • 2. Data: 2009-05-14 06:04:05
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    RG napisal:
    > Jeśli masz problemy z płatnościami od firmy niemieckiej możemy pomóc.
    > Także jezeli chcesz sprawdzic jakas niemiecka firme to sluzymy pomoca.
> [...]

    Proponuje zainwestowac przede wszystkim w slownik ortograficzny.
    Nie wszyscy toleruja niechlujny jezyk u swojego zleceniobiorcy.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-05-14 06:32:14
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Jakoś podejrzliwie reaguję na reklamy z błędami ortograficznymi.
    Gratuluję doktoratu, mam nadzieję, że jest lepszy, jak pisownia ;-)
    Jacek

  • 4. Data: 2009-05-14 10:47:04
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    Jacek pisze:
    > Jakoś podejrzliwie reaguję na reklamy z błędami ortograficznymi.
    > Gratuluję doktoratu, mam nadzieję, że jest lepszy, jak pisownia ;-)
    > Jacek

    a może to taki doktor co "kanarki leczy"?
    :D
    Tomasz

  • 5. Data: 2009-05-14 12:58:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tomasz karśnicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a może to taki doktor co "kanarki leczy"?

    Ten facet od kanarków z reguły doktoratu nie ma, bo jest weterynarzem. :-)