    From: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zrobić prawko za granicą...
    Date: Mon, 8 Jun 2009 16:07:04 +0200

    Hi!

    Sam nie posiadam prawa jazdy i dlatego nie znam się na tym, ale zaczęło
    mnie nurtować jedno zagadnienie...
    Robię prawko za granicą - w ogóle kiedy tam mogę zrobić? Muszę tam
    mieszkać?
    Ok. Prawko mam z zzagranicy. Wracam do Polski - ile czasu mogę go używać
    zanim wystąpię o wymianę?
    No i najważniejsze pytanie... Mam polskie prawko. Tracę je z jakiegoś
    powodu. Jadę za granicę, robię sobie tam ichniejsze prawko. Wracam do
    Polski i jeżdże legitymując się tym zagranicznym. Czy kontrola drogowa może
    mimo wszystkie stwierdzić, że mam zakaz kierowania pojazdami mechanicznymi
    przez jakiś czas?
    Chyba jednak jakoś może, bo inaczej wszelacy przyłapani na jazdę pod
    promilami lawinowo robili by prawka na Ukrainie, w Czecha, w Angli...

    Ale ciekaw jestem jak to wygląda technicznie i prawnie...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl