  • 1. Data: 2009-06-08 11:15:02
    Temat: za jaki okres wstecz można wystawic fakture
    Od: "mario" <c...@c...pl>

    Witam i prosze o pomoc w pewnej kwestji a mianowice.

    Byla podpisana umowa w 2001r z zarzadca w ktorej byl zapis ze dzierzawca
    bedzie placil co miesiac x sume + vat na podstawie faktury VAT. Do dnia
    dzisiejszego zarzadca nie wystawil zadnej faktury VAT . Moje Pytanie brzmi
    za jaki okres max wstecz morze zarzadca wystawic Fakture VAT.

    Pozdrawiam
    Mario

  • 2. Data: 2009-06-08 12:04:18
    Temat: Re: za jaki okres wstecz można wystawic fakture
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > dzisiejszego zarzadca nie wystawil zadnej faktury VAT . Moje Pytanie brzmi
    > za jaki okres max wstecz morze zarzadca wystawic Fakture VAT.

    "morze" ?

    Moze wystawil a nie dostarczyl ?

    Icek

  • 3. Data: 2009-06-08 12:07:08