    From: K...@w...pl.invalid (Kaziu)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zrobić prawko za granicą...
    Supersedes: <h0je71$bho$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 8 Jun 2009 16:34:27 +0000 (UTC)

    "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl> wrote:
    > Sam nie posiadam prawa jazdy i dlatego nie znam się na tym, ale zaczęło
    > mnie nurtować jedno zagadnienie...
    > Robię prawko za granicą - w ogóle kiedy tam mogę zrobić? Muszę tam
    > mieszkać?

    uggc://jjj.cenjbwnmqlyvgjn.ubzr.cy/

    > No i najważniejsze pytanie... Mam polskie prawko. Tracę je z jakiegoś
    > powodu. Jadę za granicę, robię sobie tam ichniejsze prawko. Wracam do
    > Polski i jeżdże legitymując się tym zagranicznym. Czy kontrola drogowa może
    > mimo wszystkie stwierdzić, że mam zakaz kierowania pojazdami mechanicznymi
    > przez jakiś czas?

    Na prawku jest Twoje imie i nazwisko. Policjant sprawdzajac Twoje dane
    moze zobaczyc ze posiadasz zakaz prowadzenia pojazdow.

    Idz Waldek na te prawko normalnie, tylko daj znac wczesniej jak bedziesz jezdzil
    to bede uwazac jak bede przez ulice przechodzil ;-)

    --
    Kaziu