  • 11. Data: 2007-03-31 18:24:21
    Temat: Re: Zostalem oskarzony, a jestem niewinny!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t.o" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eum8jk$935$1@inews.gazeta.pl...

    > Buehuehuehue... grafikiem po podstawowce?
    > Troszke pokory, synku.

    to że ty jesteś mało zdolny nie znaczy ktoś inny nie może być w wieku lat 17
    dobrym w jakiejś dziedzinie

  • 12. Data: 2007-03-31 18:59:49
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Buehuehuehue... grafikiem po podstawowce?
    > Troszke pokory, synku.

    www.smog.pl/wideo/8717/trzylatek_ulozyl_kostke_rubik
    a_w_114_sekund/

    Zycze ci powodzenia ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 13. Data: 2007-03-31 19:07:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > www.smog.pl/wideo/8717/trzylatek_ulozyl_kostke_rubik
    a_w_114_sekund/

    > Zycze ci powodzenia ...

    Raczej trzylatka niż trzylatek.
    Robi wrażenie system w jaki układała, choć jest mało wydajny.
    Standardowo to się da kostkę układać w 40-50 sekund.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 14. Data: 2007-04-01 08:25:53
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    > Standardowo to się da kostkę układać w 40-50 sekund.

    Taaa... Szczególnie jak się siedzi w wysokim krzesełku a kostka ledwo się
    mieści w dłoniach...

    Monika

  • 15. Data: 2007-04-01 08:30:28
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 31 Mar 2007 20:16:34 +0200, t.o napisał/napisała:
    > Buehuehuehue... grafikiem po podstawowce?
    > Troszke pokory, synku.

    Takie podejscie zawsze mnie bawilo i zarazem budzilo zal w kierunku
    wypowiadajacego.
    Starsza osoba z niewielkim dorobkiem w zyciu :P

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 16. Data: 2007-04-01 09:14:41
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 31 Mar 2007 20:59:49 +0200,
    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> screamed:

    > www.smog.pl/wideo/8717/trzylatek_ulozyl_kostke_rubik
    a_w_114_sekund/

    > Zycze ci powodzenia ...

    Moga byc 42 sekundy? To moj osobisty rekord. I zrobilem go w szkole
    sredniej. Pozniej mi sie juz nie chcialo. Ukladanie kostki Rubika
    to tylko podazanie scisle okreslonymi szlakami. Nic trudnego, do
    opanowania w kilka godzin.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 11:14:33 user up 11298 days, 23:09, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    New studies show that 100% of all smokers die.

  • 17. Data: 2007-04-01 10:54:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.04.2007 Idiom <i...@w...pl> napisał/a:
    > Taaa... Szczególnie jak się siedzi w wysokim krzesełku a kostka ledwo się
    > mieści w dłoniach...

    Ale przyznaj, że miło popatrzeć ile to osób się chwali, że zrobili coś
    lepiej niż trzylatek :)

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2007-04-01 15:52:54
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > Ale przyznaj, że miło popatrzeć ile to osób się chwali, że zrobili coś
    > lepiej niż trzylatek :)

    Miło, miło :) I od razu pcha mi się na usta pytanie czy jak ktoś pisze, że
    on w liceum to ho, ho! ma oznaczać, że sam autor uważa, że w liceum był na
    poziomie rozwojowym trzylatka ? ;)

    pozdr

    Monika