  • 1. Data: 2007-03-31 09:53:00
    Temat: Lokal sprzedający napoje do spożycia na miejscu i WC
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    Jak to w końcu jest z WC w lokalach sprzedających napoje do spożycia na
    miejscu? Na pewno musi być WC, czego dopilnuje Sanepid, ale czy ta
    toaleta musi być bezpłatna? Coś mi świta, że tak. Pamiętam sprawę lokalu
    na plaży w Sopocie. Chodziło to, że w lokalu z piwem była tylko płatna
    toaleta, co skutkowało tym, że wszystkie okoliczne wydmy śmierdziały
    moczem. Ostatecznie jednak chyba lokal został zmuszony do udostępnienia
    klientom darmowej toalety- stara, płatna została, jak była, a dostawiono
    darmowego toj toja.

    Sprawa mnie zaciekawiła, bo na wycieczce w Zakopanem zauważyłem, że tam
    w większości lokali wyciąga się rękę po 1 zł albo 1,50 zł za toaletę.

    Od razu zaznaczę, że np. na Gubałówce przy toalecie siedzi pani z kasa i
    pewnie może wydać paragon- to w nawiązaniu do niedawnej dyskusji na ten
    temat.

    Czy zatem ktoś może wskazać przepisy dotyczące WC w lokalach?

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl