  • 1. Data: 2007-03-31 09:20:13
    Temat: Ubezpieczenie a praca na umowę o dzieło
    Od: m...@v...pl

    Czy osoba pracująca na umowę o dzieło moze ubezpieczyć się w ZUSie?Dziekuje

  • 2. Data: 2007-03-31 09:27:04
    Temat: Re: Ubezpieczenie a praca na umowę o dzieło
    Od: m...@v...pl

    I czy jako członek rodziny osoby ubezpieczonej nie jestem przypadkim
    automatycznie objeta uibezpieczeniem? Ze stron ZUS u wynika ze jestem
    ubezpieczona.
    DZIEKUJE

  • 3. Data: 2007-03-31 10:36:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@v...pl napisał(a):
    > Czy osoba pracująca na umowę o dzieło moze ubezpieczyć się w ZUSie?

    A po co ci ta ich gówniana emeryturka? Lepiej sobie na własny fundusz
    inwestycyjny tę samą sumę odkładać.

  • 4. Data: 2007-03-31 11:35:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:h6q1e4-

    > A po co ci ta ich gówniana emeryturka? Lepiej sobie na własny fundusz
    > inwestycyjny tę samą sumę odkładać.

    Pewnie chodzilo jej o zdrowotne - bo fundusz funduszem, ale pobyt w byle
    obskurnym szpitalu moze kazdy fundusz zrujnowac :)
    Moze wiec ktos odpowie jej, czy wystarczy bycie czlonkiem rodziny
    ubezpieczonego? - jakie warunki trzeba spelnic, by takie ubezpieczenie
    zadzialalo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-03-31 11:53:50
    Od: m...@v...pl

    to juz wiem dlatego szczegolnie na to nie liczę i nawet nie mam ochoty zdobywać
    zatrudnienia stałego azeby takowe otrzymać Jednakze za niedługo będe wyjeżdzac
    za granice i w razie czego chcę być jednak ubezpieczona, ponadto dokladnie jak
    SDD napisał chodzi mi o ewentualne "przypadki" tudzież np choroby, które tfu
    tfu moga sie bez mojej wiedzy :) rozwijać

    model

  • 6. Data: 2007-03-31 13:52:12
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > Moze wiec ktos odpowie jej, czy wystarczy bycie czlonkiem rodziny
    > ubezpieczonego? - jakie warunki trzeba spelnic, by takie ubezpieczenie
    > zadzialalo.

    Osoba ubezpieczona musi cie zglosic do ubezpieczenia

    Angie

  • 7. Data: 2007-03-31 14:45:42
    Od: "model" <m...@v...pl>

    > Osoba ubezpieczona musi cie zglosic do ubezpieczenia
    hm, z jakiego wobec tego tytułu moge być ubezpieczona w ZUSie jesli osoba
    ubezpieczona nie zgłaszała mnie?

  • 8. Data: 2007-03-31 16:21:40
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "model" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > hm, z jakiego wobec tego tytułu moge być ubezpieczona w ZUSie jesli osoba
    > ubezpieczona nie zgłaszała mnie?

    Nie wiem gdzie to wyczytalas bo w informatorze ZUS jest jasno powiedziana ze
    osoba ubezpieczona ma obowiazek zglosic czlonkow rodziny. Ja 2 dni temu
    zglaszalam mojego meza, ktory jest bezrobotny poniewaz odkad prowadze DG to
    ja go ubezpieczam a nie UP. Natomiast moje dziecko jest zgloszone do
    ubezpiecznia przez moja tesciowa i jest wpisane do jej legitymacji
    ubezpieczeniowej

    Angie

  • 9. Data: 2007-03-31 17:38:28
    Od: "model" <m...@v...pl>

    > Nie wiem gdzie to wyczytalas
    na stronach internetowych mozna to sprawdzic podając swój PESEL czy jest sie
    ubezpieczonym czy nie

  • 10. Data: 2007-03-31 19:52:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD wrote:

    > Pewnie chodzilo jej o zdrowotne - bo fundusz funduszem, ale pobyt w byle
    > obskurnym szpitalu moze kazdy fundusz zrujnowac :)

    Tak, ale to nie ZUS a NFZ.