  • 11. Data: 2018-08-05 07:45:05
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika (PiS 6:30) v. groźny narkotyk marihuana lecznicza (PO 5)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-05, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    >> https://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/180809737-Zalozyl
    -baner-na-pomniku-Kaczynskiego-Przeszukanie-o-6-rano
    .html

    > No ale jest dobra zmiana! Za PO do Kory "za marychę" weszli o piątej rano! ;-)
    >
    > http://m.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/kora-jacko
    wska-cale-zycie-walcze-wywiad,artykuly,430737,1.html

    No ale u Kory mogli szukać narkotyków, a u tego faceta to czego? I na
    nośnikach danych? Projektów koszulek?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2018-08-05 08:41:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    wska-cale-zycie-walcze-wywiad,artykuly,430737,1.html

    > No ale u Kory mogli szukać narkotyków, a u tego faceta to czego? I na

    A ty się pytasz co napiszą w papierach czy czego szukali naprawdę?

    W papierach napiszą że szukali dowodów na (ewentualny) udział innych
    sprawców (działanie w grupie) oraz chcieli wykluczyć planowanie/dokonanie
    innych "aktów". A naprawdę to chyba szukali czy to był samodzielny
    spontaniczny wyczyn tego pana czy starannie zaplanowany "spontaniczny"
    akt "wiadomych sił". PiS sam zgaduje/wie ale dowody nie zaszkodzą na
    potrzeby informacji/propagandy. Sądząc po twojej reakcji możesz się
    obawiać co u któregoś "spontanicznego sprawcy" znajdą.

    Jak się z tego "bohatera anty-PiS" nie zrobi celebryty miesiąca to co PiS
    straci na mobilizacji do "przeciw czemuś takiemu trzeba protestować"
    to zyska na przekonaniu kolejnych sprawców że "niekoniecznie" pozostaną
    anonimowi, że nawet jak sąd od "sucz wyroków" ich uniewinni to zostaną
    "wymęczeni" upierdliwym postępowaniem, ciąganiem po policji,
    prokuraturach i sądach.

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2018-08-05 11:35:30
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-08-18 o 02:25, Marcin Debowski pisze:
> [...]
    > nośników danych i telefonów."
    >
    > Jeśli facet nie zciemnia, to niestety idzie to wszystko klarownie w

    Na wydanie postanowienia o zatwierdzeniu przeszukania jest 7 dni. No i
    musi jeszcze dojść pocztą. Artykuł jest z 4 sierpnia,więc powody do
    niepokoju będą po przyszłym weekendzie. Nie wiem tylko którym, no bo
    teoretycznie to mogło się to dziać tydzień temu.

    Natomiast osobną sprawą jest cel tego przeszukania. Rozumiem, że szukają
    sprawcy kierowniczego i liczą na to, że albo telefonicznie, albo jakimś
    innym połączeniem przez sieć informatyczną to zrealizowano.

    Natomiast zainteresowanym podrzucam takimateriał.
    http://www.gazetakrakowska.pl/wiadomosci/nowy-sacz/a
    /sad-walczyli-z-pomnikiem-ale-to-czyn-spolecznie-nie
    szkodliwy-wideo,9407782/
    Może iść w stronę znikomej szkodliwości społecznej czynu (wszak wiele
    osób protestuje przeciwko stawianiu tych pomników), zwłaszcza, że banner
    pomnika nie uszkadza.

  • 14. Data: 2018-08-05 13:21:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-08-05 o 06:48, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > http://m.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/kora-jacko
    wska-cale-zycie-walcze-wywiad,artykuly,430737,1.html

    Aby to zrozumieć trzeba przeczytać cały artykuł. W nim jest wszystko
    (no, może prawie wszystko) z czym boryka się normalny człowiek, tylko
    nie potrafi tak pięknie o tym opowiedzieć.

    --
    animka

  • 15. Data: 2018-08-05 13:27:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Może iść w stronę znikomej szkodliwości społecznej czynu (wszak wiele
    > osób protestuje przeciwko stawianiu tych pomników), zwłaszcza, że banner

    Koszulka z papieru. Brak poczucia humoru. Zamiast poczucia humoru-horror.
    Tyle jest ważnych spraw, a w dzisiejszych czasach niejeden człowiek
    czuje się jak u Stylina (czy jak mu tam), Gdzie ta demokracja? Dla kogo?

    --
    animka

  • 16. Data: 2018-08-05 13:45:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:
> [...]
    > Tyle jest ważnych spraw, a w dzisiejszych czasach niejeden człowiek
    > czuje się jak u Stylina (czy jak mu tam), Gdzie ta demokracja? Dla

    No to może zacznijmy od ogona:
    Czy koszulkowiec nie powinien ponieść _kosztów_ usunięcia koszulki?
    [ Kapitalizm nabijać koszty potrafi jak mu to pasuje ]
    Czy ten czyn powinien pozostać _całkowicie_ bezkarny z kosztami
    "sprzątania po protestujących" przerzuconymi na podatników?

    Jak na razie w tej kwestii (przeszukanie) jadą _przy_ badzie IMHO.
    IMHO Jakoś _jeszcze_ nie zrobili czegoś co by "porwało uciśnione
    masy". Kary jeszcze nie ma, może sprawca trafi przed sędziego od
    "suczych wyroków" i kary nie będzie wcale albo będzie śmieszna.

    P.S. W jakim kraju sędziowie są niezawiśli od sprawiedliwości? ;-)

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2018-08-05 14:38:08
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 05.08.2018 o 13:45, A. Filip pisze:

> [...]
    > "suczych wyroków" i kary nie będzie wcale albo będzie śmieszna.
    >
    > P.S. W jakim kraju sędziowie są niezawiśli od sprawiedliwości? ;-)

    No to tych też ukarać i zrobić im przeszukanie o 6:30 w celu
    poszukiwania nośników pamięci.

    http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/ubiora-misia-usza
    tka-na-mikolajki-bajkowa-moda-na,3104864,art,t,id,tm
    .html

  • 18. Data: 2018-08-05 15:46:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > poszukiwania nośników pamięci.
    >
    > http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/ubiora-misia-usza
    tka-na-mikolajki-bajkowa-moda-na,3104864,art,t,id,tm

    Tamtych może nie, ale tych na pewno:

    4621,ubrali-misia-uszatka-w-koszulke-z-napisem-konst
    ytucja-trafili.html

  • 19. Data: 2018-08-05 21:52:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli facet nie zciemnia, to niestety idzie to wszystko klarownie w
    > wiadomym kierunku.

    O tym w jakim to kierunku idzie to można było się domyślać już rok temu,
    od jakiegoś czasu to już nie są domysły.

    Shrek

  • 20. Data: 2018-08-05 21:55:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Może iść w stronę znikomej szkodliwości społecznej czynu (wszak wiele
    > osób protestuje przeciwko stawianiu tych pomników), zwłaszcza, że banner

    Ja bym się zapytał jak napis "konstytucja" znieważa pomnik osoby
    piastującej strażnika konstytucji?

    Skończy się niczym, chodzi o to żeby kulsonami ludziom podokuczać i ich
    zastraszyć.

    Shrek.