  • 101. Data: 2018-08-18 00:53:51
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Umorzyli.
    https://www.rp.pl/Prawo-karne/308179939-Sledztwo-ws-
    koszulki-z-napisem-Konstytucja-Jedrek-umorzone.html

    "Śledztwo w sprawie koszulki z napisem "Konstytucja Jędrek" umorzone.
    Śledczy ze Szczecina uznali że czyn nie wypełnia znamion przestępstwa bo
    ani pomnik Lecha Kaczyńskiego ani szczecinskiego marynarza nie zostały
    znieważone."

    --
    Marcin

  • 102. Data: 2018-08-18 08:16:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > "Śledztwo w sprawie koszulki z napisem "Konstytucja Jędrek" umorzone.

    I od początku było wiadomo, że chodzi tylko o zastraszanie suwerena
    kusonimi wizytami o 6 rano. Ciekawe jak tam kulsonie samopoczucie,
    zwłaszcza jak w nagrodę za wierną służbę wypłatę części żołdu wstrzymali.

    Shrek

  • 103. Data: 2018-08-18 13:24:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > I od początku było wiadomo, że chodzi tylko o zastraszanie suwerena
    > kusonimi wizytami o 6 rano. Ciekawe jak tam kulsonie samopoczucie,
    > zwłaszcza jak w nagrodę za wierną służbę wypłatę części żołdu wstrzymali.

    Tu kolejne:
    8185,zostal-zatrzymany-za-koszulke-na-pomniku-lecha-
    kaczynskiego.html
    "Został zatrzymany za koszulkę na pomniku Lecha Kaczyńskiego. Sąd:
    Całkowicie bezzasadne"

    Dobra, teraz czekamy co dalej. Ale MZ już się nauczyli.

    Apropos,
    https://img.joemonster.org/mg/albums/new/180812/kwac
    hu_wie_co_naprawde_wazne_ny_mahmet.jpg

    Uwielbiam te memy z Kwaśniewskim.

    --
    Marcin

  • 104. Data: 2018-08-18 13:35:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Całkowicie bezzasadne"
    >
    > Dobra, teraz czekamy co dalej. Ale MZ już się nauczyli.

    Czego się nauczyli? Chyba bezkarności. Ktoś jakieś konsekwencje poniósł?

    > Apropos,
    > https://img.joemonster.org/mg/albums/new/180812/kwac
    hu_wie_co_naprawde_wazne_ny_mahmet.jpg

    > Uwielbiam te memy z Kwaśniewskim.

    Prezydent który został memem. BTW w kontekście sraczki paragrafami na
    Szczerbę (już im się cofnęło;) - to wolno tak memami w urząd prezydenta?

    BTW

    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_xfzHsldV6k
    6I8DR0NbE6NVAY2kva9YJ6.jpg

    Shrek

  • 105. Data: 2018-08-18 13:56:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    8185,zostal-zatrzymany-za-koszulke-na-pomniku-lecha-
    kaczynskiego.html

    > Czego się nauczyli? Chyba bezkarności. Ktoś jakieś konsekwencje poniósł?

    Nauczyli się, że nie nalezy robić tego co kulsony w tym wypadku robić
    próbowały, bo służy to wyłącznie opozycji. A jeśli się nie nauczyli to
    odpowiednie osoby zostaną zdyscyplinowane.

    hu_wie_co_naprawde_wazne_ny_mahmet.jpg

    > Prezydent który został memem. BTW w kontekście sraczki paragrafami na
    > Szczerbę (już im się cofnęło;) - to wolno tak memami w urząd prezydenta?

    Na urzędującego pewnie nie, na ex. w kontekscie urzędu, pewnie też nie,
    ale tu jest na osobe raczej niż na prezydenta. Dodatkowego uroku dodaje
    fakt, że chyba większość społeczeństwa, ze mną zresztą włacznie, uważa,
    że to był najlepszy prezydent III.RP.

    > https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_xfzHsldV6k
    6I8DR0NbE6NVAY2kva9YJ6.jpg

    Jo, widziałem :)

    --
    Marcin

  • 106. Data: 2018-08-18 14:26:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nauczyli się, że nie nalezy robić tego co kulsony w tym wypadku robić
    > próbowały, bo służy to wyłącznie opozycji. A jeśli się nie nauczyli to
    > odpowiednie osoby zostaną zdyscyplinowane.

    Obstawiam, że jest wręcz przeciwnie. Nauczyli się, że można bezkarnie
    używać kulsonów do walki politycznej, nie tylko do ochrony prywatnych
    szopek szeregowego posła, inwigilowania opozycji a już do ordynarnych
    wjazdów na chatę i zamykania na 48 pod pozorami z dupy. I będą to robić
    dalej i bardziej. Przecież od początku stosują metodę małych kroków. I
    za każdym razem idą dalej. Zakład? Myślisz, że po to przejęli sądy, żeby
    z tego nie korzystać.

    Tak poza tematem grupy - jesteś w błędzie, jeśli myślisz, że takie akcje
    jak ta działają na niekorzyść pisu. Kogo miało to oburzać, to już dawno
    się oburzył więc pis ma go w d4, a ich elektroatowi się podoba - bo
    zawsze miło jak się innemu "somsiadowi" krzywda stanie. Już kiedyś
    pisałem - jakby co losowo 1/100 wsadzili do pierdla, majątek zabrali,
    rodzinę z pracy zwolnili, to im tylko poparcie wzrośnie. 1/100 to mało,
    żeby akurat na konkretnego na pisiego wyborcę trafiło, ale już powinno
    jakiegoś somsiada trafić, wiec kilka głosów trafionych na minus ale cała
    reszta somsiadów na plus i skutokowałoby to wzostem poparcia na poziomie
    dobrych kilku procent:(

> [...]
    > ale tu jest na osobe raczej niż na prezydenta. Dodatkowego uroku dodaje
    > fakt, że chyba większość społeczeństwa, ze mną zresztą włacznie, uważa,

    To tylko pokazuje jak nisko ustawiona jest poprzeczka:)

    Shrek

  • 107. Data: 2018-08-25 02:45:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wjazdów na chatę i zamykania na 48 pod pozorami z dupy. I będą to robić
    > dalej i bardziej. Przecież od początku stosują metodę małych kroków. I

    Na razie to zachowują się trochę jak kilkulatek sprawdzający garnice jak
    bardzo można przegiąć.

    > za każdym razem idą dalej. Zakład? Myślisz, że po to przejęli sądy, żeby
    > z tego nie korzystać.

    Jak będą korzystać z przejętych sądów to widac dobrze na podstawie TK.
    Myślę, że będą unikac zbyt spektakularnych akcji, przynajmniej dopóty
    nie wyrzucą nas z EU.

    > Tak poza tematem grupy - jesteś w błędzie, jeśli myślisz, że takie akcje
    > jak ta działają na niekorzyść pisu. Kogo miało to oburzać, to już dawno
    > się oburzył więc pis ma go w d4, a ich elektroatowi się podoba - bo

    Wszystko ma swoją masę krytyczną, a oni jednak nadal dbają o pozory.

> [...]
    > jakiegoś somsiada trafić, wiec kilka głosów trafionych na minus ale cała
    > reszta somsiadów na plus i skutokowałoby to wzostem poparcia na poziomie

    Nie da się tak bo ten 1% nie jest w próżni. Dotkniete byłyby rodziny
    znajomych, koledzy, kupa osób które się zna pośrednio. Nie tylko ta 1 na
    sto. To musiałby być rząd wielkości 1/1000 lub mniej aby nikogo to na
    poziomie indywidualnym nie obeszło. Porównaj: 2-3/1000 choruje na raka.

    --
    Marcin

  • 108. Data: 2018-08-25 09:00:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na razie to zachowują się trochę jak kilkulatek sprawdzający garnice jak
    > bardzo można przegiąć.

    I za każdym razem posuwają się dalej. Nawet jak się cofną, to za jakiś
    czas tą granicę przekroczą.

    > Jak będą korzystać z przejętych sądów to widac dobrze na podstawie TK.
    > Myślę, że będą unikac zbyt spektakularnych akcji, przynajmniej dopóty
    > nie wyrzucą nas z EU.

    No to przecież jakieś tam grzywny nie są niczym spektakularnym.
    Zwłaszcza jak się przyzwyczaisz. Zresztą nie kryli, że przejęcie sądów
    jest krokiem niezbędnym do przejęcia mediów, więc nic już nie będzie
    spektakularne, dopóki się nie dowiedz. Komuna wraca.

    > Wszystko ma swoją masę krytyczną, a oni jednak nadal dbają o pozory.

    Niespecjalnie. Jeśli już to na zasadzie "nie mamy pańskiego płaszcza".

> [...]
    > sto. To musiałby być rząd wielkości 1/1000 lub mniej aby nikogo to na
    > poziomie indywidualnym nie obeszło. Porównaj: 2-3/1000 choruje na raka.

    No to jedna na 1000. Kluczem jest to, że elektoratowi podoba się
    chamstwo i kurewstwo i temu przyklasną. I zwróć uwagę, że takich od
    koszulek jest mniej niż 1/1000 i na dodatek to są "oni". Więc pis może
    ich jebać bez ryzyka utraty elektoratu. Ba nawet mu od tego rosnąć
    będzie (do pewnego czasu, dalej po prostu będą takimi akcjami utrzymywać
    głosy). Dlatego będą łamać prawo dalej - bo mogą i bo im się to opłaca
    (przynajmniej z ograniczonej perspektywy partii). Jak czekasz na pełną
    komunę, to się jeszcze doczekasz.

    Shrek