  • 91. Data: 2018-08-11 00:08:52
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    > Czyli chcesz mnie przekonać, że nałożenie koszulki nie zmienia wyglądu
    > dzieła, jakim jest pomnik? Może nie jest to jakieś "wyjątkowe" dzieło,
    > ale rzeźbiarz koszulki na nim nie powiesił.

    Na pomnik napadał śnieg. Oczywiście rzeźbiarz tego śniegu nie stworzył.
    Na tym śniegu ktoś napisał palcem "Konstytucja". Też byś go ścigał? A
    może i same niebo (bo to z niego napadał ten śnieg)? No bez jaj.

    A jak gołąb nasra na pomnik, to gołębia będziesz ścigał?

    --
    P.

  • 92. Data: 2018-08-11 00:16:58
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2018-08-08 o 17:38, A. Filip pisze:
    > A czy tobie by przeszkadzało koszulkowanie napisem "Prawo i Sprawiedliwość"?
    > Ty nie jesteś za prawem czy za sprawiedliwością? :-)

    Hola hola.

    Ciekawe, czy jakby ktoś na jakiś pomnik (np. Lecha Kaczyńskiego) nałożył
    koszulkę z napisem "Prawo i Sprawiedliwość", to też by do jego domu
    przyszła policja o godzinie szóstej trzydzieści (czy o dowolnej innej).

    --
    P.

  • 93. Data: 2018-08-11 00:29:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-08-18 o 00:01, PiotRek pisze:

    > Robercie, nie. Oni się bawią, nikomu i niczemu nie szkodząc. Podobnie
    > jak osoby, które zakładają na pomniki koszulki z napisem "Konstytucja". :-)

    U mnie w mieście Hitlerowcy urządzili sobie zabawę i strzelali do
    mieszkańców jednej kamienicy. W sumie nic złego, przecież się bawili.
    Generalnie zabawa ma swoje granice.

  • 94. Data: 2018-08-11 01:13:12
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    > U mnie w mieście Hitlerowcy urządzili sobie zabawę i strzelali do
    > mieszkańców jednej kamienicy. W sumie nic złego, przecież się bawili.
    > Generalnie zabawa ma swoje granice.

    Jakie granice przekroczyli torunianie, ubierając pomnik Mikołaja
    Kopernika? Jakie granice przekroczyli ludzie nakładający na pomniki
    koszulki z napisem "Konstytucja"?

    A tak w ogóle:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

    --
    P.

  • 95. Data: 2018-08-11 02:11:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > U mnie w mieście Hitlerowcy urządzili sobie zabawę i strzelali do
    > mieszkańców jednej kamienicy. W sumie nic złego, przecież się bawili.
    > Generalnie zabawa ma swoje granice.

    Skoro to sa pomniki czyjeś, prywatne, nie narodu, to niech się wynoszą z
    tymi pomnikami do swoich prywatnych ogródków i oczyszczą miasta z tych
    koszmarów. Chcemy żyć, bawić się, a nie ciągle myśleć o śmierci. Amen.

    --
    animka

  • 96. Data: 2018-08-11 08:12:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Poczytaj coś o polach eksploatacji utworu.

    Ty mi opowiedz. Skoro koszulka zmienia utwór, to podłożenie materiału
    video pod dzwięk również. Czemu twoi kumple nie wpadli rano do kurskiego
    i nie zrobili nalotu na kurwizję?

    Shrek

  • 97. Data: 2018-08-11 08:16:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > U mnie w mieście Hitlerowcy urządzili sobie zabawę i strzelali do
    > mieszkańców jednej kamienicy. W sumie nic złego, przecież się bawili.
    > Generalnie zabawa ma swoje granice.

    O kurwa...

    Jednemu koszulka z napisem konstytucja jednemu kojarzy się z psim
    gównem, policjantowi z hitlerowcami strzelającymi do ludzi (hitlerowcami
    z wielkiej litery;)

    Facepalm. Wy macie tam w tej policji jakieś psychotesty? Sciągałeś?

    Shrek

  • 98. Data: 2018-08-11 12:10:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-08-18 o 08:12, Shrek pisze:

    > Ty mi opowiedz.

    Nie chce mi się. To Ty jesteś krynicą mądrości i wyznacznikiem
    właściwego rozumowania.

  • 99. Data: 2018-08-11 12:14:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie chce mi się. To Ty jesteś krynicą mądrości i wyznacznikiem
    > właściwego rozumowania.

    Nie no. Nie poddawaj się tak łatwo. Wyjaśnie czemu podłożenie koszulki
    jest zniekształceniem działa, a podłożeni video już nie. Dajesz.

    Shrek

  • 100. Data: 2018-08-11 12:21:03
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-11 o 08:16, Shrek pisze:

> [...]
    > z wielkiej litery;)
    >
    > Facepalm. Wy macie tam w tej policji jakieś psychotesty? Sciągałeś?

    Przecieżon już z 10, 15 lat może być na emeryturze. Nie pomyślałes o tym?

    --
    animka