    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniewazenie pomnika (PiS 6:30) v. groźny narkotyk marihuana lecznicza
    (PO 5)
    Date: Sun, 05 Aug 2018 08:41:48 +0200 (CEST)

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    > On 2018-08-05, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    >> Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    >>> https://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/180809737-Zalozyl
    -baner-na-pomniku-Kaczynskiego-Przeszukanie-o-6-rano
    .html

    wska-cale-zycie-walcze-wywiad,artykuly,430737,1.html

    > No ale u Kory mogli szukać narkotyków, a u tego faceta to czego? I na
    > nośnikach danych? Projektów koszulek?

    A ty się pytasz co napiszą w papierach czy czego szukali naprawdę?

    W papierach napiszą że szukali dowodów na (ewentualny) udział innych
    sprawców (działanie w grupie) oraz chcieli wykluczyć planowanie/dokonanie
    innych "aktów". A naprawdę to chyba szukali czy to był samodzielny
    spontaniczny wyczyn tego pana czy starannie zaplanowany "spontaniczny"
    akt "wiadomych sił". PiS sam zgaduje/wie ale dowody nie zaszkodzą na
    potrzeby informacji/propagandy. Sądząc po twojej reakcji możesz się
    obawiać co u któregoś "spontanicznego sprawcy" znajdą.

    Jak się z tego "bohatera anty-PiS" nie zrobi celebryty miesiąca to co PiS
    straci na mobilizacji do "przeciw czemuś takiemu trzeba protestować"
    to zyska na przekonaniu kolejnych sprawców że "niekoniecznie" pozostaną
    anonimowi, że nawet jak sąd od "sucz wyroków" ich uniewinni to zostaną
    "wymęczeni" upierdliwym postępowaniem, ciąganiem po policji,
    prokuraturach i sądach.

    --
    A. Filip