  • 11. Data: 2015-08-16 22:18:45
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-08-15 o 11:46, the_foe pisze:
    >> Na kanwie artykułu >
    >> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,1856
    0343,zniewazono-sp-lecha-kaczynskiego-zawiadomienie-
    do-prokuratury.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&ut
    m_campaign=10663636

    > osoby nie, ale prawo chroni dorobek intelektualny zmarłego
    >
    > Art. 78 (prawo autorskie).
    >
    > 1. Twórca, którego autorskie prawa osobiste

    Upewnię się: Sugerujesz, że niepochlebne pisanie o naszym tragicznie
    zmarłym Prezydencie narusza jego osobiste prawa autorskie? A jeśli tak,
    to napisz do jakich dzieł.

  • 12. Data: 2015-08-17 10:26:44
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    BTW znieważono osobę fizyczną (L.K.) czy urząd (Prezydenta RP)?

    -----

  • 13. Data: 2015-08-17 16:39:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
    > zastanawiam się, czy możliwe jest znieważenie osoby zmarłej.

    Gdyby było można to rodzina Hitlera byłaby najbogatszą rodziną na ziemi.

  • 14. Data: 2015-08-18 02:02:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-08-15 o 16:39, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Gdyby było można to rodzina Hitlera byłaby najbogatszą rodziną na ziemi.

    Wiesz, to akurat zły przykład. Facet jednak był sprawcą kierowniczym
    kilku milionów zabójstw i trudno to ukrywać.

  • 15. Data: 2015-08-18 08:17:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    .pl...

    > Wiesz, to akurat zły przykład. Facet jednak był sprawcą kierowniczym
    > kilku milionów zabójstw i trudno to ukrywać.

    Ale wiesz, że nie ma dowodu na to, że wiedział na przykład o tym, co
    działo się w obozach?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2015-08-18 16:08:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-08-15 o 08:17, Liwiusz pisze:

    .pl...
    > Ale wiesz, że nie ma dowodu na to, że wiedział na przykład o tym, co
    > działo się w obozach?

    Wiesz, ja mam do tego podejście takie trochę wojskowe. Żołnierz
    strzelający z moździerza na sąsiednią ulicę też nie wie, co się tam
    dzieje - i co to zmienia w omawianym przez nas kontekście?

  • 17. Data: 2015-08-18 16:09:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-08-15 o 10:26, ????? pisze:

    > BTW znieważono osobę fizyczną (L.K.) czy urząd (Prezydenta RP)?

    Wiesz, pisząc niepochlebnie o sposobie pełnienia przez L.K. urzędu
    raczej trudno znieważyć sam urząd - moim zdaniem.

  • 18. Data: 2015-08-18 16:43:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-18 08:17, Liwiusz wrote:

    > Ale wiesz, że nie ma dowodu na to, że wiedział na przykład o tym, co
    > działo się w obozach?

    A wiesz, że nie ma dowodu, że na orbicie krąży mały czajniczek? Jasne,
    że nie wiedział - przecież miał niepokoleji we łbie, czyli był
    niepoczytalny...

    Zaraz się kurwa okaże, że to nie niemieckie obozy. Ani nawet nie
    hitlerowskie (wszak nie ma dowodów, że sam Hitler wiedział).
    Faszystowskie też nie specjalnie, bo faszystowskie były Włochy, a oni
    twierdzą, że nie ich. Zostaną bezpańskie, choć skoro na terenie Polski,
    to przecież oczywiste że polskie. I udowodnij, że nie.

    Dobre podsumowanie:

    https://www.youtube.com/watch?v=Vujv5IwrR7U choć seria ogólnie bez sensu.

    Shrek.

  • 19. Data: 2015-08-18 17:11:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-18 o 16:43, Shrek pisze:

    > A wiesz, że nie ma dowodu, że na orbicie krąży mały czajniczek? Jasne,
    > że nie wiedział - przecież miał niepokoleji we łbie, czyli był
    > niepoczytalny...

    Nie ma dowodu, że wiedział. Żadnego rozkazu z jego strony, żadnej
    informacji w jego kierunku.

> [...]
    > twierdzą, że nie ich. Zostaną bezpańskie, choć skoro na terenie Polski,
    > to przecież oczywiste że polskie. I udowodnij, że nie.

    Ale co się unosisz? Dyskutujemy o faktach. W niczym nie umniejsza to
    winy narodu niemieckiego (nie: nazistowskiego, nie: hitlerowskiego), a
    wręcz przeciwnie - uniemożliwia obronę "złym Hitlerem i dobrymi Niemcami".

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2015-08-18 17:28:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-18 17:11, Liwiusz wrote:

    > Nie ma dowodu, że wiedział. Żadnego rozkazu z jego strony, żadnej
    > informacji w jego kierunku.

    Oczywiście. Był fuhrerem i nie miał pojęcia o swoich obozach? Ostateczne
    rozwiązanie to sobie jakiś mało znaczący, anonimowy nazista, co to go z
    partii za fałszowanie hymnu wypieprzyli, wymyślił i z desek, co mu
    zostały po budowie stodoły, wybudował w tajemnicy przed III Rzeszą dwie
    sławojki i osiem obozów koncentracyjnych. Potem obejrzał "Pociąg z
    forsą", podpieprzył kilka pociągów i przewiózł nimi parę milionów Zydów
    i Polaków. A ci goście w mundurach co pomagali, to byli na urlopach.
    Zresztą takie mundury i pociągi można kupić w każdej składnicy
    harcerskiej. Sam widziałem jak byłem mały - można było kupić kolejkę
    pico i takie plastikowe żołnierzyki.

    Ty poważnie piszesz, czy jaja sobie robisz? Bo nie wiadomo smiać się z
    dowcipu czy z twojej głupoty. A raczej w obydwu przypadkach ubolewać.

    Daj spokój, są granice absurdu, zdefiniowane zresztą przez pewnego pana
    z brzytwą.

    Shrek.