  • 111. Data: 2015-08-24 09:03:49
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.08.2015 o 12:49, Shrek pisze:

    > Przestań - obozy to nie była igła, która zginęła w stogu siana. Nie ma

    Nie zginęła. Ale po co szef miałby ją szukać?

    > możliwości, żeby Hitler o nich nie wiedział.

    Pewnie że są.

    > No i co z tego? A jakby się nie znalazły, to twierdziłbyś, że nic z tym
    > wspólnego nie miał. Oni nie musieli wydawać rozkazów na piśmie. Widać
    > stalin lubił się podpisywać, a Hitler miał to w D4.

    Przestań stawiać chochoły. Jakby nie było dowodów to bym tylko
    twierdził, że nie mamy dowodów na bezpośrednie sprawstwo (ani nawet
    kierownicze) zbrodni, na które rozkazów nie znaleziono.

    > Ale na innym poziomie.

    Na każdym. M.in. przez to ci co zostali skazani poniekąd sami się
    wkopali - była dokumentacja zbrodni, włącznie z podpisanymi rozkazami.

    > Jasne. Idz zgłoś za wczasu.

    Twoja logika jest równie kulawa jak twoja pisownia słowa "zawczasu".

    > EOT.

    To nie jest dowód tylko przyznanie się do braku dowodów.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 112. Data: 2015-08-24 09:04:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Wiesz, dowodowe przejście od krytycznej oceny osoby ŚP. Prezydenta do
    > "tąpnięcia sprzedaży" (cokolwiek to znaczy) byłoby wyczynem dającym Ci
    > miejsce w panteonie prawników.

    Śmiem twierdzić, że wszelki szum i inne kontrowersje to wręcz nakręcają
    sprzedaż, więc należałoby żądać zapłaty za promocję ;->

  • 113. Data: 2015-08-24 09:24:17
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 11:24:05 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > No ale właśnie o to chodzi - o absurd oskarżania o znieważanie trupa!

    Tu takie znieważenie może nie być obojętne dla rodziny trupa,
    więc nie chodzi o znieważenie trupa ale o uczucia jego rodziny.
    Moim zdaniem tylko rodzina może wystąpić do sądu o takie znieważenie
    no i tylko jeśli było spopularyzowane w publikatorach.

    Andrzej.

    PS.
    > --
    > Boga prawdopodobnie nie ma.

    To tylko produkt intelektualny, nic poza tym.

    Rozszerzę - znajomość życia Jeżuska współczesnemu Polakowi
    jest do niczego nie potrzebna.
    Niech Polak zajmie się aktualnym życiem własnym i swojej rodziny.

    Dlaczego nasi głupawi politycy robią z siebie totalnych idiotów
    eksponując przynależność do partii zwanej kościołem katolickim
    (Komorowski nie dostanie komunii - i co? Tragedia? Przecież to śmieszne).

    Jak nigdy dotąd, świat nareszcie widzi co robią ludziom partie
    religijne, widzi bo jest już inna świadomość większości ludzi
    świata cywilizowanego. Oczywiście jak kogoś bawi słuchanie
    bajek to niech słucha, ale dlaczego robi się z tego obowiązek
    szkolny. To jest naprawdę głupie. No i to publiczne modlenie
    się aktualnego prezydenta. Nie wierzę aby prawnik był osobą
    wierzącą, to po prostu celowe, programowe osłabianie intelektualne
    państwa.

    Osobiście nie jestem za likwidacją kościoła ale niech ci nasi
    klerycy stukną się trochę w ten głupi łeb i niech wszyscy biorą
    tylko to co najlepsze i z kościoła i z organizacji państwa.
    To co jest niekorzystne należy jak najszybciej odrzucić.

  • 114. Data: 2015-08-24 09:47:53
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    n...@t...net.pl pisze:

> [...]
    > Moim zdaniem tylko rodzina może wystąpić do sądu o takie znieważenie
    > no i tylko jeśli było spopularyzowane w publikatorach.

    Czyli jak ktoś zmarł jako "ostatni z rodziny" to go znieważać bezkarnie można?
    To że można znieważać "trupa" Hitlera, Stalina i Bieruta to niby dobrze ale czy
    dobrze że ma być _bezkarnie_ "znieważanie trupa Kuronia, Geremka,
    Bartoszewskiego, ... jeśli tylko rodziny będą "(prawnie) leniwe"?

    To rodzina _powinna_ występować do sądu w sprawie znieważania zmarłego
    ale nawet jeśli rodzina jest to inni też mogą ale IMHO już "nie o duperele".

    --
    A. Filip
    Zamiast liczyć na przyjaciela, lepiej licz na dobrego psa. (Przysłowie jakuckie)

  • 115. Data: 2015-08-24 10:05:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2015 o 09:24, n...@t...net.pl pisze:

    > Tu takie znieważenie może nie być obojętne dla rodziny trupa,
    > więc nie chodzi o znieważenie trupa ale o uczucia jego rodziny.

    Adolf Hitler to niby kosmita, który nagle się pojawił na Ziemi?

    Jakaś jego rodzina pewnie żyje.

    > Moim zdaniem tylko rodzina może wystąpić do sądu o takie znieważenie
    > no i tylko jeśli było spopularyzowane w publikatorach.

    A na jakiej podstawie prawnej?

  • 116. Data: 2015-08-24 10:14:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2015 o 09:47, A. Filip pisze:

    > To rodzina _powinna_ występować do sądu w sprawie znieważania zmarłego
    > ale nawet jeśli rodzina jest to inni też mogą ale IMHO już "nie o duperele".

    A masz podstawę prawną?

  • 117. Data: 2015-08-24 10:32:34
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 09:47:57 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

    > Czyli jak ktoś zmarł jako "ostatni z rodziny" to go znieważać bezkarnie można?

    Moim zdaniem takie znieważenie nie ma już żadnego znaczenia.

    Co innego jak jest to zapisane w prawie "obrażanie uczuć religijnych"
    więc nie wolno znieważać nawet jak brak krewnych, ale to już świadczy
    o poziomie intelektualnym państwa.

    Andrzej.

  • 118. Data: 2015-08-24 10:40:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2015 o 10:32, n...@t...net.pl pisze:

    > Co innego jak jest to zapisane w prawie "obrażanie uczuć religijnych"
    > więc nie wolno znieważać nawet jak brak krewnych, ale to już świadczy
    > o poziomie intelektualnym państwa.

    Liczę na uczciwość i kompetencje TK, szczególnie 6 października tego roku...

  • 119. Data: 2015-08-24 20:52:53
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-08-24 o 06:49, A. Filip pisze:

    > Jak odwołujesz się do ogólników zamiast konkretnych postawionych zarzutów/pytań
    > to jak najbardziej.
    >
    > Ja nie twierdzę że coby i jakby Lepper nie powiedział w Sejmie to miał pozostać
    > bezkarny. Ja twierdzę że ni złamanego wuja nie przekonano mnie że po prostu nie
    > _zastraszono_ następnych posłów chcących postawić "niewygodne" pytania (nie
    "pytania").
    > Najbardziej _przerażające_ jest to że nawet nie próbowano mnie przekonać że
    > skazanie posła za to co powiedział/zapytał w Sejmie to _gigantyczny_ wyjątek od
    > reguły w "nie szybkiej" RP3.

    coś kręcisz. Przecież scigali go na wniosek poszkodowanych. Prokuratura
    nie mogła się nie zając sprawą. Pomówienie jest specyficznym
    przestępstwem, trudno być skazanym jak samemu się człowiek nie podłoży i
    to zrobił Lepper.
    https://www.youtube.com/watch?v=xy7XXlwEnHY
    jakoś Lepper nigdy nie osmielił się tych dowodów opublikować.

    --
    @foe_pl

  • 120. Data: 2015-09-08 10:59:45
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    M.in. Paligłup i wielu innych przydupasów służb stosuje te metodę,
    oczywiście świadomie i z premedytacją.
    Pytam, kiedy Paligłup przestał być gwałcony przez Putina, czy jeszcze na
    szkoleniu w Rosji czy już później?

    -----