  • 1. Data: 2015-08-12 21:46:17
    Temat: INPOST- Oddzial Warszawa-Mokotow
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Dlaczego kurier z INPOST-u nie zanosi listów ani przesyłek do mieszkań,
    tylko wchodzi do bloku i wrzuca awiza do skrzynek. Oczywiście zaraz
    sobie idzie w diabły. Za co mu płacą? Za dostarczanie przesyłek i
    listow, czy za wrzucanie awiz do skrzynek?
    Pocztę to mam blisko, a do punktu Inpost muszę specjalnie jechać i
    jeszcze na dodatek zdążyć do godziny 17-stej. Ten Inpost to jakiś koszmar.

    --
    animka

  • 2. Data: 2015-08-13 01:00:48
    Temat: Re: INPOST- Oddzial Warszawa-Mokotow
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

> [...]
    > Pocztę to mam blisko, a do punktu Inpost muszę specjalnie jechać i
    > jeszcze na dodatek zdążyć do godziny 17-stej. Ten Inpost to jakiś

    a co na to inpost?

  • 3. Data: 2015-08-13 11:50:16
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > Pocztę to mam blisko, a do punktu Inpost muszę specjalnie jechać i jeszcze
    > na dodatek zdążyć do godziny 17-stej. Ten Inpost to jakiś koszmar.

    INPOST to najlepsiejszy operator pocztowy na świecie,
    a już napewno w UE.
    21.07.2015 zamówiłem 3 darmowe startery RED Bull Mobile.
    Przyszło potwierdzenie, potem info o wysyłce listem dostarczanym
    przez tego doskonałego operatora, i nadal nic.
    Ciesz się że człowieczek ma chęć zostawić awizo,
    bo do mnie nawet nie jest mu po drodze (miasto wojewódzkie)
    :-)

    --
    P03

  • 4. Data: 2015-08-13 14:09:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 11:50:19 UTC+2 użytkownik P03 napisał:
> [...]
    > Ciesz się że człowieczek ma chęć zostawić awizo,
    > bo do mnie nawet nie jest mu po drodze (miasto wojewódzkie)
    Widocznie zależy od miasta/rejonu.
    5 przesyłek allegro(4 listy 1 paczka) w ostatnich dniach zamawiane- wszystkie dotarły
    maksymalnie 3 dnia, dzisiaj ma dotrzeć(wg strony (dość ubogiej) "śledzenia" InPostu)
    kolejna. Ale do teraz nie dotarła. Nadana była 11-go sierpnia

  • 5. Data: 2015-08-13 16:19:41
    Od: DaNsOuNd <d...@d...pl>

    On 2015-08-12 21:46, animka wrote:
> [...]
    > Pocztę to mam blisko, a do punktu Inpost muszę specjalnie jechać i
    > jeszcze na dodatek zdążyć do godziny 17-stej. Ten Inpost to jakiś koszmar.

    Tak sie pracuje za 5,- za godzinę. InPost to jeden z największych
    wyzyskiwaczy w Polsce. Wielu listonoszy po pierwszej wypłacie poprostu
    rzucało torby z przesyłkami w krzaki i więcej w pracy się nie pojawiali.
    A ponieważ nie mają żadnych umów więc i konsekwencji porzucenia pracy
    nie ma. A potem ludzie mają problem z niedoręczonymi przesyłkami sądowymi.

  • 6. Data: 2015-08-13 18:54:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    oglegroups.com...
> [...]
    > "śledzenia" InPostu) kolejna. Ale do teraz nie dotarła. Nadana była 11-go

    Nawet polityka paczkomatów mają zjebaną.

  • 7. Data: 2015-08-14 08:18:10
    Od: "Dziki Facet" <s...@f...u>

    W dniu .08.2015 o 11:50 P03 <p...@b...invalid.org> pisze:

> [...]
    > Ciesz się że człowieczek ma chęć zostawić awizo,
    > bo do mnie nawet nie jest mu po drodze (miasto wojewódzkie)

    U mnie to samo. Kiedyś (w czerwcu?) zamówiłem starter Play, a ostatnio
    starter RedBull i tyle. Przesyłek jak nie było, tak nie ma i nie będzie.

    Im mniej Inpostu, tym lepiej.
    --
    ..

  • 8. Data: 2015-08-14 15:18:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-08-15 o 21:46, animka pisze:
> [...]
    > sobie idzie w diabły. Za co mu płacą? Za dostarczanie przesyłek i
    > listow, czy za wrzucanie awiz do skrzynek?

    Bo tak szybciej. Napisz skargę do In-Postu. Nie wiem, czy zadziała, ale
    ja tak wyleczyłem z podobnych pomysłów listonosza Poczty Polskiej. Tam
    zadziałało.

    > Pocztę to mam blisko, a do punktu Inpost muszę specjalnie jechać i
    > jeszcze na dodatek zdążyć do godziny 17-stej. Ten Inpost to jakiś
    koszmar.

    Oni są obliczeni na maksymalny zysk.

  • 9. Data: 2015-08-16 01:18:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 13.08.2015 11:50, P03 pisze:

> [...]
    > Ciesz się że człowieczek ma chęć zostawić awizo,
    > bo do mnie nawet nie jest mu po drodze (miasto wojewódzkie)

    A pies ich wszystkich ganiał! Nie pojadę odebrać, bo jestem po operacji.
    Mam to ju w cikim powaniu. Sorr, klawiatura mi cođ yacya fixowa.
    Pryestawia sie chzba na innz j

    --
    animka

  • 10. Data: 2015-08-17 10:23:26
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Do mnie nieodebrany przez adresata list polecony InPostu wracał 5 tygodni.
    W sumie i tak nieźle, skoro nieodebrany przez adresata list Poczty Polskiej
    dostałem po... półtora roku ;-)

    -----
    ps.com...