  • 11. Data: 2003-07-20 11:37:18
    Temat: Re: Znecanie sie nad zwierzetami!
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek81" <N...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:bfdo4q$i33$1@druid.ceti.pl...
    > "zna namiary gdzie moge znalesc przepisy w
    > sprawie kar" - właśnie tego szukał...

    "zna namiary gdzie moge znalesc przepisy w
    sprawie kar i ogolnie przepisy o znecaniu sie nad zwierzetami"

    i ogolnie przepisy;)

  • 12. Data: 2003-07-20 18:31:47
    Od: "Abakus" <g...@w...pl>

    Nie jestem dziennikarzem!!! Wszystkie organy wladzy w moim powiecie odmowily
    mi pomocy i interwencji w sprawie
    psa ktory byl i jest zagladzany prawie na smierc:(
    Policja powiedziala mi ze jest od ratowania ludzi a nie zwierzat.
    Te przepisy chcialem wyslac do lokalnej gazety zeby zrobili z tego jakis
    uzytek zeby podobna sytuacja sie nie powtorzyla.
    Juz dostalem te przepisy od jednej osoby z Was na moj adres, za co bardzo
    dziekuje.
    Moze bledow troszke zrobilem, nie mam Waszego wyksztalcenia, jedynie
    zasadnicze.
    Pozdrawiam i dzikuje tym co mi pomogli.
    Grzesiek