  • 1. Data: 2003-07-19 21:07:13
    Temat: Znecanie sie nad zwierzetami!
    Od: "Abakus" <g...@w...pl>

    Witajcie!
    Mam prosbe do Was moze ktos zna namiary gdzie moge znalesc przepisy w
    sprawie kar i ogolnie przepisy o znecaniu sie nad zwierzetami.
    bardzo pilnie potrzenuje kilka paragrafow gdyz policja nie chciala sie zajac
    przypadkiem psa zaglodzonego prawie na smierc twierdzac ze policja jest do
    ratowania ludzi a nie zwierzat. Zajeli sie tym ich zwierzchnicy po pojej
    interwencji w komendzie wojewodzkiej i glownej. A potrzebuje te przepisy do
    gazety bo tam bedzie artykol o ochronie zwierzat ktore sa katowane.
    Prosze czekam na wiadomosci. moze ktos moglby mi na maila przeslac choc
    czesc ich bardzo byl bym wdzieczny oto adres s...@i...pl
    z gory bardzo dziekuje. staram sie sprawic zeby juz nikomu policja nie
    powiedziala ze jest do ratowania ludzi a nie zwierzat.
    Pozdrawiam goraco
    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-07-19 22:47:42
    Temat: Re: Znecanie sie nad zwierzetami!
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Abakus" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z gory bardzo dziekuje. staram sie sprawic zeby juz nikomu policja nie
    > powiedziala ze jest do ratowania ludzi a nie zwierzat.

    ustawa o ochronie zwierzat z dnia 21 sierpnia 1997 r, troche logiki
    pisarzyno

  • 3. Data: 2003-07-20 00:16:32
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Abakus napisał:
    > A potrzebuje te przepisy do
    > gazety bo tam bedzie artykol
    ^
    kup sobie slownik
    Ludzie, kto przyjmuje takich pismaków do roboty? Przecież o rzetelności
    dziennikarskiej w takim wypadku nie może być mowy :((

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2003-07-20 07:11:11
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'scream' wyklawiaturzył/a w niusie
    bfcn5e$4q0$...@n...onet.pl taką oto treść:

    | kup sobie slownik
    | Ludzie, kto przyjmuje takich pismaków do roboty? Przecież o
    | rzetelności dziennikarskiej w takim wypadku nie może być mowy :((

    Rozumiem, ze stanowisko korektora w gazetach nie jest Tobie znane.

    ->piotr

  • 5. Data: 2003-07-20 07:47:32
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    > ^
    > kup sobie slownik

    Znam redaktora lokalnej gazety, który jest dyslektykiem - jego felietony są
    jednak wciągające
    Czasem ludzie popełniają omyłkowo bardzo ciekawe ortografy - zreszta osoba
    wysyłajaca ten post nie musi byc redaktorem

  • 6. Data: 2003-07-20 07:51:49
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

> [...]
    > Mam prosbe do Was moze ktos zna namiary gdzie moge znalesc przepisy w
    > sprawie kar i ogolnie przepisy o znecaniu sie nad zwierzetami.

    Przeczytaj tą ustawę - prosto z sejmu:
    http://ks.sejm.gov.pl:8009/proc2/ustawy/392_u.htm

    Szczególnie Rozdz. 11 Art. 35, 36, 37

  • 7. Data: 2003-07-20 08:27:15
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek81" <N...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Szczególnie Rozdz. 11 Art. 35, 36, 37

    co za sens podawac gosciowi artykuly? wiesz czego szuka? moze art 14?

  • 8. Data: 2003-07-20 08:50:05
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Velo' wyklawiaturzył/a w niusie
    bfdjpk$k9c$...@a...news.tpi.pl taką oto treść:

    | co za sens podawac gosciowi artykuly? wiesz czego szuka? moze art 14?

    A wiesz co znaczy slowo "szczegolnie"?
    Wyluzuj troche.

    ->piotr

  • 9. Data: 2003-07-20 09:41:49
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    Użytkownik "Velo" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > co za sens podawac gosciowi artykuly? wiesz czego szuka? moze art 14?

    "zna namiary gdzie moge znalesc przepisy w
    sprawie kar" - właśnie tego szukał...

  • 10. Data: 2003-07-20 11:33:47
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

    > "zna namiary gdzie moge znalesc przepisy w
    > sprawie kar" - właśnie tego szukał...

    :) powaznie? powtorz moze to jeszcze ze dwa razy a zaczne wierzyc;) moze
    niech gosc sie wypowie czego szukal?;)