  • 11. Data: 2023-08-14 23:39:07
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 23:12, Shrek pisze:

    > W zasadzie to bez znaczenia czy go ewentualnie pociągną za krótkotrwałe
    > użycie czy kradzież.

    Dla Ciebie 6tak. Ale oni będą twierdzić, że zabezpieczyli ten porzucony
    motocykl, bo bali się, że ktoś go ukradnie. i jak tylko się dowiedzieli,
    że właściciel się przejął ...
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 12. Data: 2023-08-14 23:40:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 23:33, nadir pisze:

    > Jeżeli to faktycznie stary motocykl i łapie się na zabytek, to rejestruj
    > na żółte tablice. Jak Ci go drugi raz zapierdolą, to sam Gliński do
    > obsługi granatnika zadzwoni w Twojej sprawie.

    A jemu sypną zrzut niewłaściwej opieki nad zabytkiem. ty, to umiesz
    poradzić.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2023-08-14 23:41:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > na żółte tablice. Jak Ci go drugi raz zapierdolą, to sam Gliński do
    > obsługi granatnika zadzwoni w Twojej sprawie.

    Żółte tablice to trochę tak jakbyś się na ochotnika zglosił pod
    konserwatora zabytków;)

    A takich raczej normalnie nie kradną.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-08-14 23:42:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 23:31, nadir pisze:

    > No i po co? Żeby znowu sam, tym razem szybciej, motór odyskał?
    On nic nie odzyskał. Złodzieje mu oddali ze strachu z e ich zamkną. I
    zrobili to tak sprytnie, że gość teraz będzie wypisywał, jakim
    Sherlokiem jest.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2023-08-14 23:43:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dla Ciebie 6tak. Ale oni będą twierdzić, że zabezpieczyli ten porzucony
    > motocykl, bo bali się, że ktoś go ukradnie. i jak tylko się dowiedzieli,
    > że właściciel się przejął ...

    A dla nich co za różnica czy kradzież czy krótkotrwałe użycie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2023-08-14 23:45:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > On nic nie odzyskał. Złodzieje mu oddali ze strachu z e ich zamkną. I
    > zrobili to tak sprytnie, że gość teraz będzie wypisywał, jakim
    > Sherlokiem jest.

    Żadnym szerlokiem - wystarczyło pojechać gdzie 4 osoby wskazały gdzie
    ten bus na ogół stoi. I prowadzący sprawę też miał tą wiedzę od 13. No
    ale policja akurat nie sprawdziła.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-08-14 23:47:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 23:43, Shrek pisze:

    > A dla nich co za różnica czy kradzież czy krótkotrwałe użycie?

    Kradzież jest do umorzenia, bo oddali.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 18. Data: 2023-08-14 23:51:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 23:45, Shrek pisze:

    > Żadnym szerlokiem - wystarczyło pojechać gdzie 4 osoby wskazały gdzie
    > ten bus na ogół stoi. I prowadzący sprawę też miał tą wiedzę od 13. No
    > ale policja akurat nie sprawdziła.

    Podobno nie miałeś kontaktu z prowadzącym :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 19. Data: 2023-08-14 23:53:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Podobno nie miałeś kontaktu z prowadzącym :-)

    Przecież pisałem ci że jest mniej uprzedzony do ogrów niż ty:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2023-08-14 23:55:06