    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 2 Nov 2021 03:04:45 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zmuszenie do założenia COVID maski w autobusie
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 31 października 2021 o 14:27:43 UTC+1 kriters napisał(a):

    > Uzdrawiająca moc krwi i śliny. Czego ci antymaseczkowcy nie wymyślą.

    Kto wie, może już krwią pluje. Ozdrowieniec (przy okazji dziecko szczęścia, bo covid
    + astma i na cmentarzu nie wylądował) i jeszcze zaszczepiony - powinni go na oddziały
    covidowe wpuszczać, zaraz by chorzy wyskakiwali z łóżek.
    Bo żeby specjalnie szukać takiej maseczki, która ma "kłaczki" i się od niej kaszle,
    to naprawdę wymaga wysiłku.
    No ale jak takie przepisy, że wolno nosić jaką się chce, nawt ze skarpety starej czy
    z majtek, to można i taką, od której się kaszle - mimo, że dostępnych multum, które
    "kłaczków" nie mają (no chyba że jednorazową nosił tyle razy, że już się drzeć
    zaczęła - ja mam takie 3-razowe, nawet na opakowaniu jest napisane ;)