  • 1. Data: 2003-05-13 09:55:46
    Temat: Zmiana ilości lokali w budynku a pozwolenie na budowę tego budynku
    Od: "Sekret" <s...@b...pl>

    Mam zagwostkę!

    Chciałabym kupić mieszkanie, dostałam od developera dokumenty, niby wszystko
    gra, ale w ZEZWOLENIU jest informacja, iz budynek ma 5 pięter i 20 lokali w
    dwóch klatkach, a w rzeczywistości jest pięter 6 i lokali o 4 więcej (mój
    oczywiście ma mieć numer 21!)
    I co z tym fantem zrobić? Wyburzą moje mieszkanie ? ;-)

    Dzieki za odpowiedzi
    M.

  • 2. Data: 2003-05-13 10:35:08

    "Sekret" <s...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > oczywiście ma mieć numer 21!)
    > I co z tym fantem zrobić? Wyburzą moje mieszkanie ? ;-)

    A budynek ma już pozwolenie na użytkowanie?
    Jeśli nie to uciekaj z tego jak najszybciej, bo zamiast pozwolenia dostaną
    nakaz rozbiórki, a pieniądze to pooglądaj sobie teraz, bo potem ich już
    nigdy nie zobacysz, tak samo jak mieszkania zresztą.